Hva gjør du akkurat nå??

Dupper på sofaen mens typen spiller Tomb Reiser.. mye trøtt for tiden jeg :sleep011
 
Hører på podcast mens jeg vasker huset. Deilig å ha energi til slikt etter jobb, det har jeg ikke hatt på et par ukes tid! :D
 
Ligger på sofaen og prøver å finne varmen, fryser noe veldig for tiden.
Akkurat betalt en drøss av regninger og sjekket at alle faste trekk har gått slik de skal, god følelse når det er unnagjort.
Nå skal jeg nyte resten av kvelden på sofaen mens jeg venter på at mannen skal servere meg noe :) Forhåpentligvis sover ettåringen bra slik at jeg kan holde meg i sofaen..
 
Nå har jeg rydda og vaska stue kjøkken, gang og bad. Akkurat satt meg og tenkte å enten se film/serie eller spille litt på ps4 :happy:
 
Ligger i sengen og gruer meg til å stå opp tidlig og dra på jobb i morgen :nailbiting:
Gleder meg til kvalmeperioden er over!
 
Nettopp vrengt magesekken... igjen :wtf: Blir liksom aldri vant det, like grusomt hver gang.
 
Ligger på sofaen å prøver å holde meg våken. Venter på at klokka skal bli over 2000, så jeg kan gå å legge meg med storesøster.
 
Ligger under pledd i sofaen mens pappaen legger 3 åringen. Fryser og er sliten. Lurer på om jeg skal slumre litt på sofaen nå :smiley-ashamed005
 
Sitter og venter på at middagen skal bli ferdig. Gleder meg til jeg kan gå og legge meg til å sove
 
Prøver å få i meg litt pizza mens jeg ser på Skal vi danse. Ikke fulgt med på flere år. Hjemme alene og skal nok snart legge meg :)
 
Back
Topp