Hva gjør du akkurat nå??

En tråd i 'Våre leker' startet av Niomi88, 8 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Ligger rett ut på senga etter en dusj, prøver å forhindre å besvime :wacky:

2. Saile Glad i forumet Maiblomstene 2020

Ser serie:)

3. Lavendella Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Ser på VM

4. FruMille Glad i forumet

Surfer mens mannen ser fotball :/ med en pose tortillachips og salsa ved min side :hello2

5. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Kvinner meg opp til å dra på butikken og forhåpentligvis finne noe som frister å spise :rolleyes:

6. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Ser på serie ;)

7. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Nettopp sovet på sofaen og manner meg til å reist meg opp for å hente guttene på SFO og barnehage

8. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Nettopp dusja, og fått i meg litt frokostblanding (fordi det er lett å kaste opp). Håper det holder seg nede. Nå kvinner jeg meg opp til å gå å hente mini i bhg. Blir lange dager på han nå, og sliter sånn med dårlig samvittighet :(

9. Saile Glad i forumet Maiblomstene 2020

Ligger på soffan etter dok en powernap. Er så sykt trøtt og sliten for tiden. Tungt å være på jobb om dagene. Heldigvis bare jobb 1 dag til før jeg tar over 1 uke høstferie.

10. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Jeg ligger på sofaen og slapper av og ser serie

11. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Sitter i sofaen og ser på Friends mens mannen legger mini. Lurer på om jeg må innta vannrett stilling snart :sleep011

12. Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP

Vært på tur med hunden, skrudd litt på trappegrinda og spist frokost. Nå ser jeg TV :happy:

13. Frk.strikk Betatt av forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Jeg har prøvd å rydde på plass litt ting (vi flytta inn i vårt nye hus på fredag), men endte fort opp på sofaen med strikketøyet. Gruer meg til å begynne på jobb igjen etter høstferien på mandag :dead:

14. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Sitter å samler litt energi etter en liten lekeøkt med lillegutt, alt tar på nå for tiden :hilarious:

15. Xtal Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Aprillykke 2016

Akkurat hengt opp klær, før det så jeg på A star is born. Ligger på sofaen å venter til gubben og barn kommer hjem fra byen. Og med mat! Kjøleskapet er tomt.

16. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Ligger på sofaen under pleddet. Har sett på at samboer og 3 åringen har skiftet dekk på bilen og hengt opp klær = utslitt :dead:

17. skattenminimagen Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Lagt meg- alt for sent;)

18. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Spiste nettopp verdens beste ostesmørbrød som samboer lagde, kan ikke huske sist jeg spiste noe som smakte så godt :rolleyes: Også gikk det ikke 5 minutter en gang før det kom opp igjen... Er så dritt lei :shifty:

19. skattenminimagen Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Ligger under pledd og varmer meg- etter kald fotballkamp ute:)

20. Lilutta Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Satt og så litt på babynavn tidligere i kveld, nå har jeg lagt meg og alt som surrer oppi hodet er navn :wacky: Får ikke sove. Og jeg er kvalm, så alt jeg vil er å sove...!

Del denne siden