Hva gjør du akkurat nå??

Ligger rett ut på senga etter en dusj, prøver å forhindre å besvime :wacky:
 
Kvinner meg opp til å dra på butikken og forhåpentligvis finne noe som frister å spise :rolleyes:
 
Nettopp sovet på sofaen og manner meg til å reist meg opp for å hente guttene på SFO og barnehage
 
Nettopp dusja, og fått i meg litt frokostblanding (fordi det er lett å kaste opp). Håper det holder seg nede. Nå kvinner jeg meg opp til å gå å hente mini i bhg. Blir lange dager på han nå, og sliter sånn med dårlig samvittighet :(
 
Ligger på soffan etter dok en powernap. Er så sykt trøtt og sliten for tiden. Tungt å være på jobb om dagene. Heldigvis bare jobb 1 dag til før jeg tar over 1 uke høstferie.
 
Sitter i sofaen og ser på Friends mens mannen legger mini. Lurer på om jeg må innta vannrett stilling snart :sleep011
 
Vært på tur med hunden, skrudd litt på trappegrinda og spist frokost. Nå ser jeg TV :happy:
 
Jeg har prøvd å rydde på plass litt ting (vi flytta inn i vårt nye hus på fredag), men endte fort opp på sofaen med strikketøyet. Gruer meg til å begynne på jobb igjen etter høstferien på mandag :dead:
 
Sitter å samler litt energi etter en liten lekeøkt med lillegutt, alt tar på nå for tiden :hilarious:
 
Akkurat hengt opp klær, før det så jeg på A star is born. Ligger på sofaen å venter til gubben og barn kommer hjem fra byen. Og med mat! Kjøleskapet er tomt.
 
Ligger på sofaen under pleddet. Har sett på at samboer og 3 åringen har skiftet dekk på bilen og hengt opp klær = utslitt :dead:
 
Lagt meg- alt for sent;)
 
Spiste nettopp verdens beste ostesmørbrød som samboer lagde, kan ikke huske sist jeg spiste noe som smakte så godt :rolleyes: Også gikk det ikke 5 minutter en gang før det kom opp igjen... Er så dritt lei :shifty:
 
Ligger under pledd og varmer meg- etter kald fotballkamp ute:)
 
Satt og så litt på babynavn tidligere i kveld, nå har jeg lagt meg og alt som surrer oppi hodet er navn :wacky: Får ikke sove. Og jeg er kvalm, så alt jeg vil er å sove...!
 
Back
Topp