Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nettopp dusja, og fått i meg litt frokostblanding (fordi det er lett å kaste opp). Håper det holder seg nede. Nå kvinner jeg meg opp til å gå å hente mini i bhg. Blir lange dager på han nå, og sliter sånn med dårlig samvittighet
Ligger på soffan etter dok en powernap. Er så sykt trøtt og sliten for tiden. Tungt å være på jobb om dagene. Heldigvis bare jobb 1 dag til før jeg tar over 1 uke høstferie.
Jeg har prøvd å rydde på plass litt ting (vi flytta inn i vårt nye hus på fredag), men endte fort opp på sofaen med strikketøyet. Gruer meg til å begynne på jobb igjen etter høstferien på mandag
Akkurat hengt opp klær, før det så jeg på A star is born. Ligger på sofaen å venter til gubben og barn kommer hjem fra byen. Og med mat! Kjøleskapet er tomt.
Spiste nettopp verdens beste ostesmørbrød som samboer lagde, kan ikke huske sist jeg spiste noe som smakte så godt Også gikk det ikke 5 minutter en gang før det kom opp igjen... Er så dritt lei
Satt og så litt på babynavn tidligere i kveld, nå har jeg lagt meg og alt som surrer oppi hodet er navn Får ikke sove. Og jeg er kvalm, så alt jeg vil er å sove...!