IKM uke 39

3 dpo, maks 4!
Jeg er så sjalu på alle dere som kjenner symptomer! Haha. Jeg kjenner bare noe hvis jeg kjenner ekstra gode etter (og når jeg leser her inne, for da er jeg jo nærmest i fødsel, så mye murringer osv som jeg kjenner) :hilarious::hilarious:
Jeg er uten symptomer i dag! Kun oppblåst. Men det kan kanskje være løksuppe sin feil :hilarious:

Jaja vært å handler masse tester i dag! Kjøpte to tidligtester, to vanlige og en digital. Lurer på om det ryker en tidlig i morgen. Men burde vel vente til onsdag :facepalm:
 
Jeg er uten symptomer i dag! Kun oppblåst. Men det kan kanskje være løksuppe sin feil :hilarious:

Jaja vært å handler masse tester i dag! Kjøpte to tidligtester, to vanlige og en digital. Lurer på om det ryker en tidlig i morgen. Men burde vel vente til onsdag :facepalm:


Haha. Ikke lett dette her!
 
Noen av dere som har fitbit og følger med på hvilepulsen? Jeg har fulgt med på den hele veien når jeg har prøvd, ganske moro egentlig. Denne mnd er den faktisk lik i dpo-land som den mnd jeg ble gravid sist (mistet i MA). Føles lovende! :smiley-angelic001
 
Jeg testet på en billig ebay test nå, og jeg ser den svakeste svakeste streken.... Sikkert fordi det er skygge strek
 
Hva tenker dere om denne EL-testen egentlig? Fikk tatt er ordentlig bilde av den tidligere, men glemte å poste. Den er fra lørdag ettermiddag (ikke morgen som jeg skrev før!).

Jeg har vel nesten konkludert med at den ikke kan ha vært positiv. Har jo ikke testa før, så jeg bare antok at den var positiv siden den var såpass sterk, men jeg ser jo at det bare er halv strek og at kontrollstreken ER sterkere. Jeg hadde dessuten svake, men merkbare EL-symptomer både tirsdag, onsdag (slim) og fredag (vondt).

Blir dog usikker og siden syklusen min varierer med +/- 3 dager hver måned kan jeg ikke helt stole på appen (som beregner gjennomsnittet).

Testene er fremdeles ikke helt blanke, men tydelig at LH synker. Test nr. 2 på lørdag var ikke positiv i hvert fall!
 

Vedlegg

  • 99B5D575-7A94-4868-BBEE-8C45B41F34D3.jpeg
    99B5D575-7A94-4868-BBEE-8C45B41F34D3.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 35
Last edited:
Hva tenker dere om denne EL-testen egentlig? Fikk tatt er ordentlig bilde av den tidligere, men glemte å poste. Den er fra lørdag morgen.

Jeg har vel nesten konkludert med at den ikke kan ha vært positiv. Har jo ikke testa før, så jeg bare antok at den var positiv siden den var såpass sterk, men jeg ser jo at det bare er halv strek og at kontrollstreken ER sterkere. Jeg hadde dessuten svake, men merkbare EL-symptomer både tirsdag, onsdag (slim) og fredag (vondt).

Blir dog usikker og siden syklusen min varierer med +/- 3 dager hver måned kan jeg ikke helt stole på appen (som beregner gjennomsnittet).

Testene er fremdeles ikke helt blanke, men tydelig at LH synker. Test nr. 2 på lørdag var ikke positiv i hvert fall!
Positiv rett før eller etter dette tenker jeg :)
 
Noen av dere som har fitbit og følger med på hvilepulsen? Jeg har fulgt med på den hele veien når jeg har prøvd, ganske moro egentlig. Denne mnd er den faktisk lik i dpo-land som den mnd jeg ble gravid sist (mistet i MA). Føles lovende! :smiley-angelic001
Jeg følger med nå. Aldri sett på det før men har jo noe å gå etter i forhold til når tr har vært.

Men er det slik at den bare skal stige? Og hvis den synker er TR på vei?
 
Back
Topp