Hva sover dere i på natta?

Pernille88

Betatt av forumet
Jeg venter jente nr 2 nå om få uker og husker ikke helt hvordan jeg gjorde det med første, for hun fikk for det meste flaske om natta. Men hva anbefaler dere og sove i på natta når man ammer? Ser det finnes natt amme bher, men er det nødvendig og bruke penger på? :p
 
Til å begynne med sov jeg med bh alltid. Nå sover jeg uten ammebh, og med ammenattkjole i ull, så jeg ikke fryser når toddleren sparker av meg dyna.
 
Sover i truse og helt vanlig amme-bh. Jeg klarer ikke de der puppene har «felles rom», må være en god bh, ellers vil ikke ammeinnleggene ligge der de skal når puppen flytter på seg. Går faktisk fint med den fra Change med spiler, elsker dem og bruker dem hele døgnet. Jeg må ha god støtte uansett.
 
Klarer ikke sove i bh og lekker ikke, så sover i en av mannens T-skjorter :)
 
Hater sove med spiler så det ble en fra hm uten spiler, men innlegget lå ikke alltid riktig, så litt lekkasje kunne det bli. Hadde en ammetopp eller vanlig romslig tskjorte over i tillegg.
 
Ok :) takk for svar, alle sammen! Da tror jeg det får vente litt og se hvor mye melk jeg har i så fall, så får jeg klare meg med vanlige tskjorter i starten.
 
Sov i amme-bh uten spiler, selv om innlegget kunne flytte litt på seg. Lakk stort sett ikke mellom amminger uansett, lekkasjen kom fra det ene brystet jeg ikke ammet fra. Da brukte jeg bare en gulpeklut til å holde for, for innleggene holdt uansett ikke unna for den strømmen som kom på natta. :p
 
Ok :) takk for svar, alle sammen! Da tror jeg det får vente litt og se hvor mye melk jeg har i så fall, så får jeg klare meg med vanlige tskjorter i starten.

Ja, bare å se hva som blir best etter fødsel for deg :) . Jeg hadde tenkt å sove i bre tskjorte, det funka dårlig når puppene lakk i massevis mens jeg sov :hilarious:
 
Bruker mest vanlig amme bh.
Jeg har også en Medela sin natt amme bh, den er veldig myk og behagelig. Men den gir lite støtte da. Men absolutt den beste å ha på.
 
Jeg lakk som ei sil til ungen var 1,5 år, så måtte ha Ammebh og innlegg. Likte best ammebh uten spiler fra Lindex
 
Ingenting. Har tisselaken på senga så gjør ikke noe om jeg lekker. Begynte å lekke under graviditeten.
 
Bruker nattammebh fra hm, innleggene flytter litt på seg, men ikke mye. Syns det ble ubehagelig med tynne stropper over skuldrene.
Vurderer en ammesinglet med samme type åpning for å bruke gjennom vinteren.
 
Nattkjole og myk bh med ammeinnlegg
 
Vanlig ammebh med innlegg som tar sølet, og nattkjole i ull med knapper, fra nøstebarn. Den er helt fantastisk og når man åpner alle knappene er det kjempegod plass til å ligge med meieriet ute. Også blir man ikke kald på armene. Elsker den!

https://nostebarn.no/dame/kjoler-og-skjort Alle de med knapper i front funker superbra. (Er små i str.)
 
Back
Topp