Når fikk dere mage?

Magen ble plutselig skikkelig oppblåst i uke 11, og jeg måtte kaste inn håndkleet å kjøpe gravidbukser - siden ingen bukser passet lenger.

Var en uke i syden når jeg var i uke 12-13, da ble magen mye mindre igjen.. Nå er jeg i uke 14 og er ikke lenger oppblåst, men begynner å få en liten kul - dog ikke synlig med «vanlige» klær :p
 
Er førstegangs, og 14+3 idag. Synes selv jeg kunne se det litt fra 13+0, men da lignet jeg bare litt oppblåst eller at jeg hadde spist litt mye. Nå ette 14+0 begynner det igrunn å komme en liten bul nederst på magen. Er litt der at jeg ikke helt orker å prøve holde inne magen lenger, så da er det nok synlig i ettersittende klær, men skjules med løsere klær. Kan fortsatt tenkes jeg bare ser oppblåst ut eller har spist godt for andre :p Er ganske lav (160cm), og hadde før graviditet godt med former med lår, rumpe og litt mage (rett i overkant av 70kg).

Så nettopp en artikkel med henne fra senkveld som har avslørt at hun er gravid, og litt over 3 mnd på vei. Så antagelig termin i mars, og synes hun har ganske tydelig mage på bildet som ligger på Instagram :eek:
Hun har termin på samme dag som meg (10.mars) så hun et 14+6 i dag.
 
Hun har termin på samme dag som meg (10.mars) så hun et 14+6 i dag.

Åja :) er selv 15+1 idag, så da er det jo veldig nært. Ser på bildet du la ut tidligere i tråden at du også har en liten tydelig kul nå :happy: følte det plutselig spratt fram en ganske tydelig mage etter 15+0 her nå! Fikk sjokk da ikke var sjans i havet å få lukket en skjorte over magen idag :eek: går jo for det meste med treningstøy eller løst tøy på jobb som fysio, så ble veldig tydelig når «vanlig» tøy ikke passet idag :D synes det er både litt stas og litt ukomfortabelt med tydelig mage. Er ganske privat av meg, men denne magen klarer jeg ikke skjule stort lengre :bag:
 
Her tror jeg følelsen er større enn magen :hilarious: har ikke lagt på meg, egentlig gått ned et kilo, men klarer ingen trykk på magen! Har måttet finne frem de slakkeste trusene og største buksene, klarer ikke gå med noe som strammer.
 
Åja :) er selv 15+1 idag, så da er det jo veldig nært. Ser på bildet du la ut tidligere i tråden at du også har en liten tydelig kul nå :happy: følte det plutselig spratt fram en ganske tydelig mage etter 15+0 her nå! Fikk sjokk da ikke var sjans i havet å få lukket en skjorte over magen idag :eek: går jo for det meste med treningstøy eller løst tøy på jobb som fysio, så ble veldig tydelig når «vanlig» tøy ikke passet idag :D synes det er både litt stas og litt ukomfortabelt med tydelig mage. Er ganske privat av meg, men denne magen klarer jeg ikke skjule stort lengre :bag:
Jeg å bruker store gensere på jobb for å sjule Rusket. Ikke alle vet om det enda, vil ik gå helt offentlig ut før barna her hjemme vet d. Å de får vite d neste helg, da eldste jenta har 8års dag. Vi har pakket inn ett ultralyd bilde :)
 
Jeg har hatt skikkelig mage siden uke 13 men mye av det er nok oppblåsthet
 
Føler magen var større rundt uke 10/11 enn nå, uke 15... Kan kjenne såvidt når eg ligger (og er tisse trengt). Andregangs, hadde forventa litt mer mage nå...men den kommer nok.
 
Her er det så mye mage utenfor at den kommer nok ikke til å synes. Bare jevne seg mer ut kansskje hehhe. Men 1
Hadde jeg ingen mage omtrent
 
Back
Topp