Skravletråd

Fikk akkurat avslag på en april 2020-gruppe på Facebook, fordi jeg er pappaen og ikke mammaen. Syns egentlig det var litt trist, men ble litt bekymret for om det er slik at dere aller helst bare vil være kvinner her inne også..? :anyone
Absolutt ikke! Fedre har like mye rett etter min mening :)
 
Fikk akkurat avslag på en april 2020-gruppe på Facebook, fordi jeg er pappaen og ikke mammaen. Syns egentlig det var litt trist, men ble litt bekymret for om det er slik at dere aller helst bare vil være kvinner her inne også..? :anyone
I all verden. Jeg hadde bare satt pris på om fedrene ville være så engasjert!
 
Fikk akkurat avslag på en april 2020-gruppe på Facebook, fordi jeg er pappaen og ikke mammaen. Syns egentlig det var litt trist, men ble litt bekymret for om det er slik at dere aller helst bare vil være kvinner her inne også..? :anyone
Det er klart at du er like velkommen hit som alle andre :D
 
jeg var alene hjemme i går kveld med en unormalt trassig 1 åring :O Gikk fint å legge seg, men bråvåkner av to hunder på utsiden som står å bjeffer HØYT. Normalt sett roer han seg fint igjen, men i går brukte jeg flere timer :O aldri opplevd før, og helt ærlig fikk jeg helt angst av tanken på at jeg har en til i magen allerede..:p


Kjenner følelsen. Bare at her er nr 3 på vei og mannen jobber 4 uker på og 4 av. Nå er han nettopp reist og jeg er alene med ungene på 3 og 6. Og jeg er så sliten, så sliten. Og kaster opp flere ganger for dagen:arghh:
 
Kjenner følelsen. Bare at her er nr 3 på vei og mannen jobber 4 uker på og 4 av. Nå er han nettopp reist og jeg er alene med ungene på 3 og 6. Og jeg er så sliten, så sliten. Og kaster opp flere ganger for dagen:arghh:
Oioi, all sympati til deg, det hørtes fryktelig tungt ut :( har du mulighet til å få noe avlastning fra familie? Eventuelt en sykemld når det står på som verst akkurat nå?
 
I dag kom ene kollegaen min å stakk meg i rumpa med en gaffel på tøys. Jeg merka ingenting. Er så nummen i skinka at jeg er usikker på om jeg sitter eller ikke. Litt merkelig.... :eek:
 
Fikk akkurat avslag på en april 2020-gruppe på Facebook, fordi jeg er pappaen og ikke mammaen. Syns egentlig det var litt trist, men ble litt bekymret for om det er slik at dere aller helst bare vil være kvinner her inne også..? :anyone

Seriøst?! Hadde de noen svar på hvorfor? :wideyed:
Jeg ser jo bare positivt på det at en far vil bli med og dele sine synspunkter og erfaringer. Burde jo vært like stor rett for barnefar som barnemor!
Jeg syns det er veldig flott at du er med i gruppen her med oss iallefall ;)
 
Seriøst?! Hadde de noen svar på hvorfor? :wideyed:
Jeg ser jo bare positivt på det at en far vil bli med og dele sine synspunkter og erfaringer. Burde jo vært like stor rett for barnefar som barnemor!
Jeg syns det er veldig flott at du er med i gruppen her med oss iallefall ;)

Nei, ingen forklaring. Men det går fint, jeg trives godt her også - og trenger ingen fb-grupper :)
 
Oioi, all sympati til deg, det hørtes fryktelig tungt ut :( har du mulighet til å få noe avlastning fra familie? Eventuelt en sykemld når det står på som verst akkurat nå?

Takk :HeartbigredJa, jeg er 100% sykemeldt. Har ikke sjans til å være på jobb nå. Det kommer som kastet på meg når jeg må spy, så jeg har bøtter rundt i huset. Er til vanlig ped. Leder i bhg. Nå er det så vidt jeg orker egne barn og det mest nødvendige i huset :grumpy:
 
Fikk endelig fingeren ut å fikk resept på kvalmestillende. Kjøpte også akupunktur armbånd, og det virker!!! :smiley-bounce022 hurra!
 
Helt normalt, ja. Fordi hormonnivåene stabiliserer seg.
 
Back
Topp