Bbhugme

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Dere som har bbhugme og bruker når dere sover osv, har dere den lille eller store? Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men har måtte begynt med pute mellom beina for å få sove nå, så begynner å vurdere et kjøp likevel.. :p
 
Sniker.
Jeg har den store og den ble kjøpt inn i 2016, den er fortsatt en favoritt for både meg og mannen.
Verdt hver krone :D
 
Hadde opprinnelig ikke tenkt til å kjøpe, men så fant vi en stor easygrow til halvpris. Tenkte to fluer i en smekk, ammepute og nattpute. Jeg sliter med vonde hofter når jeg våkner om morgenen, og den fungerer veldig bra mot vondt i hoftene. Men, den fungerer også litt for godt som anstand, og er veldig stor og tung å flytte på når jeg snur meg om natta.
Så da jeg fant en liten, men passe hard pute på jysk til 150kr så ble den store puta raskt byttet ut, og jeg har ikke angret. Skal også sies at mannen klager over at den store puta tar for stor plass i senga vår, så han sover dårligere også. Men nå har vi ikke større seng enn 150cm bred.
 
Har den store, og er avhengig nå i graviditeten. Føler at jeg klarer å snu meg uten at det er for styrete med selve puta. Det er magen som sliter med å henge med rundt, mens puta klemmer jeg bare fast mellom lårene når jeg vender meg, så den svipper etter.
 
Jeg har både den store og den lille, og selv om det er styrete med den store puta i senga er det den jeg bruker mest. Den lille har jeg med meg på jobbreiser, men kunne like gjerne bare tatt med ei vanlig pute.
 
Jeg har ikke bbhugme, men har en ammepute som jeg bruker mellom beina og opp mot magen i svangerskapet. Hvilket merke det er aner jeg ikke, den fikk jeg av noen som ikke brukte den :p
 
Har heller ikke bbhugme, men et annet merke som fantes i liten å stor utgave, jeg kjøpte stor utgave til soverommet, så ønsker jeg meg ei lita ammepute som jeg kan ha i stua, så slipper jeg å flytte rundt på den store hele tiden når babyen kommer.
 
Har den store :) Veldig fornøyd med den, syns den er knall å sove med altså, og har brukt den hver natt siden tidlig i svangerskapet; hjelper veldig på smertene i bekken om natta, sånn i tillegg til at den er veldig behagelig. Kommer garantert til å bruke den senere også. Ser også for meg at den er god til amming, men med forrige syns jeg ammingen gikk ganske greit uten pute også etter hvert. Men blir sikkert å bruke den til det også her hjemme i hvert fall :)
 
Jeg har den store, har foreløpig bare brukt den som gravidpute, er veldig fornøyd. Jeg har dog ikke klart å bruke den til støtte under magen sånn som jeg ser noen gjør på bilder på google? Jeg føler at magen er ganske stor men kanskje den ikke er stor nok enda til å kunne "legge" den oppå puten, eller puten er for "hard".
 
Har den lange bbhugme, og føler meg nærmest avhengig av den. Den hjelper godt mot bekkensmerter av vonde stillinger og gjør det lettere å ligge stødig på siden om natta.
 
Og det skulle visst ikke mer til for å få meg overbevist..nå er den store bestilt likevel, så håper jeg den er like fantastisk som det høres ut:p
 
Jeg har den store, og den er blitt en trofast følgesvenn på nettene :)

Jeg kjøpte dog brukt for 500,-, da jeg synes det er tullete å bruke så mye penger på ei pute som den koster ny på Barnas Hus feks.
 
Jeg er veldig fornøyd med den store størrelsen egentlig, skulle bare ønske vi hadde større seng :p
 
Jeg visste ikke at det var flere str av denne men jeg har nok den store for den er veldig lang. Jeg syns den var til god hjelp å få sove bedre tidligere i svangerskapet mens nå foretrekker jeg heller en sammenbrettet dyne. Angrer ikke på at jeg kjøpte den, og skal prøve å også bruke den som ammepute selv om jeg mistenker den kanskje kan bli litt for myk til det? Jeg kjøpte min brukt.
 
Back
Topp