Bbhugme

En tråd i 'November 2019' startet av Firsttry2019, 11 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sushi Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Kjøpte min store brukt, angrer ikke et sekund på den vakre pølsa..hadde lett betalt full pris for ny hadde jeg visst hvor finfin den er for meg (og for samboer, haha)!

• Liker Liker x 1
  2. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Har to av den store, en i senga og en i sofaen. Den i sofaen er egentlig ødelagt(my bad, de tåler IKKE vaskemaskin).
    Vi har også 150seng og har brukt bbhugme i 2 år, tror mannen merker forskjell på søvnen min med og uten

• Liker Liker x 1
  3. Firsttry2019 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Min kom endelig på mandag, og har blitt med i både senga og sofaen etterpå! Skjønner endelig hvorfor så mange har sånn - den er jo fantastisk! :)

• Liker Liker x 1
  4. *-Tingeling-* Blir kjent med forumet

Sniker. Kjøpte min store bbhugme brukt i uke 18 og den har vært helt nødvendig siden da for å få sove noenlunde greit. <3 Er definitivt verdt bruktprisen, og hvis jeg bare kunne kjøpt den ny nå så hadde jeg gjort det. Gir god støtte mellom bena, eller i ryggen om jeg "bretter" den og legger opp mot noen puter. Vurderer å kjøpe en til så jeg kan ha både i rygg/siden og mellom beina samtidig. Jeg har sovet ganske dårlig siden sånn uke 13 da, og hatt vondt i hofta av å ligge på siden.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden