Hentesett - tips og idear?

Sommarfugl

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Jeg liker veldig godt Ellens hentesett frs petite knit, syns det ser så rent og pent ut. Har selv strikket det til mini i magen <3
 
Vi skal ha dette, og pleddet som er på bildet :) Min bonusmamma holder på å strikke.DG_293_01A_Forside_Web-462x653.jpeg.jpg
 
Lurte på å spørre mamma om hun kan strikke Ellens Hentesett ❤️ Det er så fint!
 
Så mange fine! :Heartbigred
Fleire som har litt inspirasjon å komme med?
Har hatt kvite sett tidligere, denne gangen har eg lyst på farge. Må vere nøytralt, men i mine auge utelukker det egentlig kun rosa/lilla og enkelte heilt blå fargar..
 
Jeg klarer ikke å bestemme meg. For mye fint!!
 
Tror omsider jeg har bestemt meg for Lillemor bukse og Helene jakke fra Klompelompe. Har lyst til å ha gammelrosa på enten buksa eller jakka, og en annen farge på den andre delen av settet.
 
Husker du hva dette het? Fikk skikkelig lyst å strikke buksen:D

Oppskriften er i Sandnes garn sitt hefte 1318, hvitt hentesett nr 7. Jeg måtte snoke det opp, har også lyst til å strikke buksa! Ikke leita opp heftet da, bare nummeret. :p
 
Oppskriften er i Sandnes garn sitt hefte 1318, hvitt hentesett nr 7. Jeg måtte snoke det opp, har også lyst til å strikke buksa! Ikke leita opp heftet da, bare nummeret. :p

Settet er nydelig, men veldig vidt.. så lurt å passe p strikkefasthet iallfall. Kan legge ut bilde av settet ferdig. Mangler sokker :love7
 
Back
Topp