Du vet du er gravid når....

Når du ser antydning til rosa på papiret etter do-besøk å får ett anslag av panikk, men ser ikke noe av det ved neste besøk på badet - da kan man endelig puste ut igjen:hilarious:(kom nok at sengeaktiviteten i morges:joyful:)
 
Når du nesten sovner sittende på jobb :rolleyes:
 
Og jeg sovna faktisk på jobb; dog var det nattevakt da, og rooooolig:hilarious:

Jeg sitter på kveldsvakt med en-til-en, det kan være hanske trøttendes når brukeren selv sover:hilarious:
 
Når man har "walking farts" å legger skylda på babyen. :woot: Super oppblåst!
 
Når man er konstant sulten, men ikke vil ha noe. Så man spiser alt man kommer over, men er aldri fornøyd :wtf::wtf::wtf:
 
Når du nesten springer hjem fra butikken og brekker deg fordi våt asfalt lukter vondt! :depressed::hilarious:
 
Tar med deg asjett opp på badet og inn på soverommet fordi du tror det er mobilen du drar med deg... :laughing002:laughing002

(Jeg er blitt veldig surrete!?)
 
når du plutselig ikke har lyst på Pepsi Max lenger :wtf
Når du ikke lengre har lyst på kaffe.. Hvor ble det av kaffekjerringa :laughing002
Jeg er misunnelig. Jeg har ekstremt lyst på begge deler.

...når man man står over kaffekoppen til lunsj for å kunne drikke cola til kvelden, eller velger grønn te fordi den har mindre koffein enn svart te og det må til for at dagens koffeinregnskap skal være under maks.
 
Når mensen uteblir, å man bare må ha masse makrell i tomat med majones og agurk på, på rundstykke. Men til vanlig ikke liker det
 
Du MÅ sjekke papiret etter hvertfall toalettbesøk, og gjerne både to og tre ganger for å forsikre deg:smiley-angelic006
 
Og ikke minst når kvalmebølger kastes over deg hver gang man ser bilder som inneholder mat :depressed:
 
Du vet du er gravid når du vurderer hvordan maten vil «smake» i retur før du spiser noe.... :hungover:
 
Du vet du er gravid når du må planlegge måltider etter hvor det er mulig å kaste opp
 
Back
Topp