Du vet du er gravid når....

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
jeg syns disse trådene er morsomme, å tenkte vi kunne ha en her :D
 
du vet du er tidlig gravid når du alltid sjekker papiret etter du har tørket deg og tar en lettelses sukk når det ikke er farget
 
Du vet også at du er tom for g-tester(ja; er testetøs:hilarious:) når du går for EL-tester for å se hvordan de ser ut ifh til den du kanskje tok dagen før:hilarious::yuck:
 
Når du må puste deg gjennom en kvalmebølge under frokostsmøringen til ettåringen. Leverpostei lukter plutselig forferdelig!
 
Når du går rundt og er beskymret fordi du ikke har symptomer...
 
Å du vet også du er gravid; når det nesten er mer komfortabelt å gå med BH enn å gå uten/ta den avo_O
 
Når man er så oppblåst at man føler man er 26 uker på vei, istedenfor 6 uker. :wacky:
 
Når man møter ei venninne som er halveis i svangerskapet, men jeg har mer oppblåst mage enn hun!? :wtf:
 
Når man smekker puppene i baderomsdøra på vei inn på badet om morra fordi de er så gigantiske.
 
Når du glemmer sekken med matpakke til både deg og minsta, drikkeflaske, ipad, bleier, skift og våtservietter hjemme... rekker ikke hjemom før jobb heller.. herreguud så oppgitt jeg er:hilarious:
 
Når man sovner midt i skrivingen av en jobbmail og våkner en time senere med munnen åpen og siklende. Da er man glad for at man har hjemmekontor og ikke satt på kontoret
 
Når man flere ganger ila. dagen legger merke til at man hviler en hånd beskyttende på magen, uten å være bevisst handlingen :anyone
Jeg har også sunget nattasang for den lille, selv om jeg bare er 5+4 :smiley-ashamed005 *overivrig*
 
Når du setter rømmeboksen i skapen istedenfor kjøleskapet
 
Back
Topp