IKM uke 37 2019

Eg testa i går kveld. Negativ. Har ikkje tru på graviditet denna pp men er lov å håpe. Er 8 dpo i dag trur eg.
Her og litt sein info men her prøver vi på barn nr 3, pp1, ska ha mensen på onsdag neste uke 11.09 ca. Hadde eggløsning 28.08 trur eg (tok ikkje testar så kan godt vær det er feil)

Venter til lørdag. Da skal det være 5 dager til ikm, og det står på tidligtestene at man kan få positivt da :smiley-angelic003hva med deg?

Det er sikkert lurt. Da bør det jo være mulig å få positiv hvis det har klaffet. Jeg hadde egentlig lyst til å teste i morgen tidlig. Men kanskje jeg også burde vente til lørdag... Jeg tester med clearblue early, og de er ganske dyre.... Sist fikk jeg positiv 11 DPO. Så egentlig burde jeg jo vente til neste uke. Men det er søren meg vanskelig! :-)

Det er sikkert lurt. Da bør det jo være mulig å få positiv hvis det har klaffet. Jeg hadde egentlig lyst til å teste i morgen tidlig. Men kanskje jeg også burde vente til lørdag... Jeg tester med clearblue early, og de er ganske dyre.... Sist fikk jeg positiv 11 DPO. Så egentlig burde jeg jo vente til neste uke. Men det er søren meg vanskelig! :)
Veldig vanskelig! Jeg bruker strimmeltester fra babyplan som er litt rimeligere, så det er jo litt lavere terskel for å teste sånn sett :angelic: lykke til!

Eg testa i går kveld. Negativ. Har ikkje tru på graviditet denna pp men er lov å håpe. Er 8 dpo i dag trur eg.
Her og litt sein info men her prøver vi på barn nr 3, pp1, ska ha mensen på onsdag neste uke 11.09 ca. Hadde eggløsning 28.08 trur eg (tok ikkje testar så kan godt vær det er feil)
Skal jeg skrive deg opp på lista? Kan skrive ca-datoer:)

Hei! Jeg er 3 DPO i dag, IKM 13.9.

Litt håpløs syklus, så nesten flaks vi la inn aksjer to dager rundt EL. Ikke samme EL-slim som jeg pleier å ha, og testet ikke.

Blir spennende å se om det går likevel!

Lykke til i den kommende uken, alle sammen!

34DF7EDA-4C6B-41A6-B0E2-CC659F45A7F7.jpeg

Dpo 6 - 7 - 8. Håper håper

7C1F4D7C-3759-4024-8C7A-012E9FB2D827.jpeg
Testetøsa overvant viljestyrken i dag, test fra midt på dagen, så ikke noe før den var tørr, så utelukker ikke skyggestrek :pompus: Men da lever jeg fortsatt i håpet, og i morgen blir det nok test på morgenen, 8 dpo da :D
Og jeg vet den ikke er lett å skimte på bildet.. :smiley-angelic006

Fikk plutselig litt stikkinger i huden og magen. Tidligere i dag stakk det litt til et lite sekund nede i bekkenet på høyre side

Fikk plutselig litt stikkinger i huden og magen. Tidligere i dag stakk det litt til et lite sekund nede i bekkenet på høyre side
Samme her også, nederst på venstresiden på magen. Kjenner på altmulig av symptomer. Bare 6 dpo

Back
Topp