Har du vært på OUL enda?

Ja, i dag :D gikk veldig veldig bra og det blir en gutt slik magefølelsen viste :)
 
Har time i dag, er så spent at jeg nesten ikke har sovet i natt! Bekymrer meg og gleder meg om hverandre.
 
Ja, var forrige uke.
Alt så bra ut og jordmor mente det er ei jente.:Heartpink
 
Har fått time til OUL helt i begynnelsen av september :D Fikk vite kjønn på TUL, så er spent på om det enda er gutt :laughing002
 
Har time 3 september Veldig spent:love7 selv om jeg var på tidlig ul i uke 12..
 
Var på OUL på Tirsdag, termin ble flyttet fra 30. Januar til 26. Januar - og fant ut vi venter en liten gutt. :Heartblue Alt så bra ut hos lillegutt, men morkaken var plassert noe ubeleilig, har ikke papirene foran meg så husker ikke hva det heter, men den lå noe foran åpningen - så skal tilbake i uke 32 for ny UL. Er bare lettet over at alt ser bra ut med nurket. :Heartblue
 
Last edited:
Var på OUL på Tirsdag, termin ble flyttet fra 30. Januar til 26. Januar - og fant ut vi venter en liten gutt. :Heartblue Alt så bra ut hos lillegutt, men morkaken var plassert noe ubeleilig, har ikke papirene foran meg så husker ikke hva det heter, men den lå noe foran åpningen - så skal tilbake i uke 32 for ny UL. Er bare lettet over at alt ser bra ut med nurket. :Heartblue
Samme som meg dyptliggende placenta. Min ligger på siden nede og dekker litt av mormunnen. Skal også tilbake uke 32. Håper den er flyttet seg opp til da ellers blir d ks gratulerer med perfekt ul:happy093
 
Back
Topp