Lilleskatt-nr.5

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Uke 8+2: Da har jeg kommet så langt som i over uke 8 :) men jaggu kvalm som et uvær og verre har det blitt gradvis nå i to uker. Helt forferdelig faktisk!

jeg var på en TUL for 1,5 uke siden(6+6) som viste et hjerte dunke fra lille babyen. For en lettelse og glede å se og få bekreftet liv i magen. Men at jeg hadde en blodansamling, som ga en god grunn for hvorfor jeg har små blødninger nesten daglig. Det som var skremmende var at jeg må passe på i over 3 uker nå for å ikke bære for tungt og slappe av. Ikke lett med fire barn og at jeg skulle begynne å jobbe om en dag fullt. Spent på hvordan det går i forhold til forferdelig kvalmen itilegg. Men jeg må prøve og håpe på det beste :)

Ellers mye bekymret over blødningene mine, men midt oppi alt prøver jeg å tenke positivt :)
 
Uke 9+3: Da har man jobbet i to uker og merker allerede masse kynnere og tendenser til begynnende bekkenløsning. Blødningene er mindre og håper den trenden fortsetter ❤️

Teller ned til ny TUL den 2 september og håper alt står bra til :) eventuelt om vi får vite hva slags kjønn nurket har :) ekstremt spennende syns jeg :)

Gleder meg også til å komme over de magiske 12 ukene, for da tørr jeg kanskje å begynne å tenke på hva som trengs av klær osv. Desverre hadde jeg gitt bort og solgt mye klær, så må få kjøpt inn en del nytt, men også brukt. Eeeelsker forberedelser til ny baby i hus og syns det er alltid like stas. Min måte å forberede meg på og nyte svangerskapet til det fulle ❤️
 
Hei hei!
Vi hat tul samme dag :) føles det er så lenge til enda!
Hva jobber du med? (Hvis jeg får lov å spørre ;))
Får du noen tilrettelegging?
 
Wow!! Kom tilfeldigvis inn her! Gratulerer så mye med en til på vei❤️Så stas!!!!
 
Hei hei!
Vi hat tul samme dag :) føles det er så lenge til enda!
Hva jobber du med? (Hvis jeg får lov å spørre ;))
Får du noen tilrettelegging?
Jobber i H&M som avdelingsleder :) til en viss grad får jeg det, men enkelte ting begrenser seg :)

Skal du til Lundring også ?;)
 
Wow!! Kom tilfeldigvis inn her! Gratulerer så mye med en til på vei❤️Så stas!!!!
Takk!!!! Ja helt utrolig! Uendelig takknemmelig! Trodde aldri verden at dette kom til å skje enda en gang. ❤️
 
12+2: da nærmer man seg TUL som er i morgen.... jeg både gleder meg og gruer meg! Kan jeh virkelig være heldig med Fem friske skatter? Altså sksl virkelig mitt femte barn også få lov til å komme inn i denne verden frisk? Håper jeg ser en fin liten baby som vokser seg fin og stor i morgen. Uendelig mange tanker om hva slags beskjed man skal få, og hvertfall nå etter å få servert ene etter den andre skrekk historiene av folk. Og nei de fleste har ikke visst jeg er gravid en gang. Setter en støkk i meg uansett, for vet det kan være like tenkelig at man få en kjip beskjed. Høres ut som en pessimist nå! Men vi får se!

Om nyheten inni magehuset er god så vil gjerne også vite kjønnet :) magefølelsen sier litt gutt... men av praktiske årsaker vil jeg gjerne ha jente ❤️ Men vet du en frisk liten baby er sååååååå mye viktigere enn kjønnet, så misforstå meg rett altså!

Oppdaterer her i morgen om hvordan det gikk :) skal til en super dyktig mann som heter Martin Lundring :) han har sett kjønnet på tre av mine barn rundt i uke 12-14 :) så har stor tiltro til han :)

Eller formen så som så... kvalme hele døgnet og ganske så utslitt. Kynnere har kommet for fullt om jeg stresser eller gjør for mye i løpet av en dag også. Så vi får se hva kroppen orker med 100 prosent stilling, 4 barn og et svært hus å tenke på. Mannne gjør så godt han kan, men må nok en kvinne til på enkelte områder uansett. Ene datteren vår har en del utfordringer som må tas tak i og er under en svær prosess der også midt oppi alt. Aå mye psykisk jeg kjenner på også, som også gjør meg nok enda mer sliten. Skal heldigvis til jordmor neste uke. Snakke med henne om alt dette. Har også en jobb som er stressende, mye ting løft i perioder og jeg merker det på kroppen tross noe tilrettelegging. Vet hegg ikke skal gå grqvid resten av livet og jobben ikke forsvinner. Men godt å nydelig komme seg litt i arbeidslivet igjen etter tre tette barn (nå fjerde tette)
 
Jobber i H&M som avdelingsleder :) til en viss grad får jeg det, men enkelte ting begrenser seg :)

Skal du til Lundring også ?;)
Tenk! Det er UL imorgen! :woot::nailbiting: Hvordan føles det?

Neida, jeg skal ikke dit... tror jeg er aleine her nordfra :p
 
Tenk! Det er UL imorgen! :woot::nailbiting: Hvordan føles det?

Neida, jeg skal ikke dit... tror jeg er aleine her nordfra :p
Ja tenk!!! Som du leste sikkert over så gruer og gleder jeg meg :) håper alt er topp hvertfall! Så får vi se om vi får se kjønnet også ❤️

Der da? :)

Aaah så dumt ;)
 
Ja tenk!!! Som du leste sikkert over så gruer og gleder jeg meg :) håper alt er topp hvertfall! Så får vi se om vi får se kjønnet også ❤️

Der da? :)

Aaah så dumt ;)
Tror ikke jeg har sjanse å se skjønnet enda, er bare 11+ nå :)
Men blir superspennende uansett! Håper bare at det blir positiv opplevelse for oss begge:woot:
 
Tror ikke jeg har sjanse å se skjønnet enda, er bare 11+ nå :)
Men blir superspennende uansett! Håper bare at det blir positiv opplevelse for oss begge:woot:
Åh ja men da får du desverre ikke sett det enda ;) men uansett kjempe kos å se lille ❤️ Ja herremin alltid like spennende ❤️
 
Gratulerer med en ny liten på vei ❤️:D
 
Gratulerer med en ny liten på vei ❤️:D
Takk!!❤️❤️❤️ Forstår det ikke helt enda! Aldri i min villeste drøm hadde jeg trodd jeg kom til å få to barn en gang.
 
Hvordan gikk det hos Lundring?
 
Næmen!! Er du gravid igjen? Så utrolig koselig!! :D ❤️❤️ IVF eller naturlig?
 
Næmen!! Er du gravid igjen? Så utrolig koselig!! :D ❤️❤️ IVF eller naturlig?
Hei :) jeg er jaggu gravid igjen på naturlig vis! Helt utrolig hvordan kroppen fungerer :) tydleigvis har kroppen rettet seg opp etter IVF ❤️ To små mirakler etter IVF. Og denne gangen får vi en liten gutt ❤️
 
13+5: helt glemt å oppdatere her i det siste, og grunnen er enkel for hverdagen er hektisk med 100 prosent jobb, fire barn og stort hus med nok husarbeid. Pluss en del ekstra oppfølging på min eldste❤️ Så tiden bare flyr avgårde desverre.

Var hos Lundring forrige mandag og da fikk jeg vite st vi venter en liten gutt! Frisk og fin kar som koste seg inni magehuset. Det var en veldig god følelse å høre alt var super etter uendelig bekymring pga en del blødninger. Noe som heldigvis har roet seg nå. Nå er jeg bare glad over at alt er i orden og jeg klarer å senke skuldrene mye mer.

Merker at det tar på å ha fire barn og 100 prosent jobb (som er veldig krevende med stress, gåing og ansvar) . Så skal heldigvis til jordmor på torsdag. Er helt utslitt, null energi etter jobb, til og med gråtet noen dager fordi jeg er så utmattet. Pluss nå har bekkenet allerede bestemt seg for å tulle. Etter 7,5 time gåing er bekkenet helt ferdig. Vurderer å få 20 eller 30 prosent sykemelding. Desverre fikk jeg vite at jeg må vente med å søke svangerskapspenger pga jeg kun har jobbet i snart 7 uker. Må visst jobbe 3 mnd for å få full lønn som man skal ha.

Siden dumme meg har gitt bort nesten alle babygutteklær, så blir det å gå til innkjøp av en del nytt. Heldigvis hadde jeg tatt vare på noe. Har også kjøpt allerede noe brukt ull som ser nytt ut.

Ellers vil jeg påstå at jeg gleder meg så uendelig masse! Elsker å gå gravid og elsker å forberede til lille kommer :) så begynt å rote i gamle klær etterstorebror, pluss noen innkjøp jeg har gjort. Masse fine klær jeg brettet pent sammen og puttet i et par bokser i mens. Han kommer ikke til å ha noe rom klart til fødsel desverre. Fordi vi må bygge et siste rom etterhvert. Men lille skal uansett bo inne hos oss hvertfall til 8 mnd om ikke mye lengre. Så ikke noe stresse med enda.

Ellers en innkjøpsliste jeg har er:
- babyklær i str 50 (noen få klær har jeg alltid og har alltid trengt det) og 62
- babynest
- bedside crib
- babygym
- nyfødt smokk ( har med til sykehuset)
- gulpekluter
- babysengetøy
- trekk til vippestol babybjørn (slitt etter fire barn)

Som sagt har jeg solgt og gitt bort uendelig masse ting, så derfor må jeg ha en del nytt. Dobbelvogn har jeg siden jeg har bugaboo Donkey. Beste søskenvogna! Ikke minst genial om jeg bare skal ha en del når jeg reiser rundt. Hatt denne vogna med tre barn (nå blir det fjerde) og den har virkelig gjort nytten sin!
 
Back
Topp