* IKM uke 36 2019 *

Jeg har også denne opplevelsen. Forrige pp kjente jeg MASSE symptomer og følte meg megagravid, brukte opp masse tester og fikk mensen som vanlig.

Denne pp føler jeg nada symptomer (9dpo) og har ikke troen. Vil ikke oppleve samme skuffelse denne gangen som sist, så forsøker å ikke kjenne etter.

Får håpe ingen symptomer ER et symptom da!
Føler alt på seg når en håper for mye, så nå skal jeg prøve å være roligere. Lettere sagt enn enn gjort! En får faktisk ikke gjort noe uansett hva som skjer.. mannen min syntes det var helt greit at jeg er litt nøytral nå. Stakkars, får høre så mye rart av meg, han:facepalm::hilarious:

Mensmurringer hele uka nåblir gal for vi holder på med flytting og vi flytter ting bort i ny leilighet nå i kveld. Føler jeg ikke får hjulpet til noe særlig pga disse mensmurringene som holder på

Sitter og spiser ananas (hello bromelain) og koser meg, snart komme uværet og jeg får skikkelig høstfølelse! Testetøsa har måtte ta seg en time-out de siste par dagene da jeg er 3 dpo, og det er litt deilig å tenke at hu ikke skal få komme til liv igjen før om en ukes tid! Men uansett hvor mye jeg VET at det ikke skal testes, så sitter jeg og tisser og tenker "nå hadde det vært gøy å teste..." :rolleyes:  Man blir jo helt koko av denne babylaginga! :woot:

Last edited:
Jeg har hatt litt stillinger i venstre side av magen, ellers ingen tegn. Svidde så klart av en test midt på dagen - 7 dpo :facepalm::facepalm: snakk om idioti:smiley-angry003

Så spennende!:D Har du noen symptomer også?
Jeg fikk en liten blødning på fredag. Kan ha vært festeblødning. Ellers har jeg super ømme bryst og litt stikk i magen innimellom. Føler meg egentlig sikker på at det er noe på gang. Men venter på det endelige svaret :)

Moro :) hvordan er det med symptomer? Hvor mange dpo?
Jeg fikk en liten blødning på fredag. Kan ha vært festeblødning. Ellers har jeg super ømme bryst og litt stikk i magen innimellom. Føler meg egentlig sikker på at det er noe på gang. Men jeg er bare rundt 8 dpo. Har ustabile sykluser. Så det er litt usikkert. Men det er spennende dager :nailbiting:

Jeg har hatt litt stillinger i venstre side av magen, ellers ingen tegn. Svidde så klart av en test midt på dagen - 7 dpo :facepalm::facepalm: snakk om idioti:smiley-angry003
Hehe. Det er ikke idioti. Jeg sved av tre stykk idag... bare for å se de samme skyggene på alle tre. Men de er sensitive på 10. Det kom ingenting på de som er på 25. Men det er så spennende :)

Hehe. Det er ikke idioti. Jeg sved av tre stykk idag... bare for å se de samme skyggene på alle tre. Men de er sensitive på 10. Det kom ingenting på de som er på 25. Men det er så spennende :)

Føles som idioti. Jeg har ikke troa på at jeg er gravid, men syns det er moro å tolke tester.. huff, jeg har blitt testegal allerede pp1 (som egentlig ikke er prøveperiode)

9 dpo ifølge kalender. Fler som ser strek her??

Vedlegg

• 70ABAE98-F0B7-4397-BADD-8B2A5B18A704.jpeg
    70ABAE98-F0B7-4397-BADD-8B2A5B18A704.jpeg
    10 KB · Visninger: 105
9 dpo ifølge kalender. Fler som ser strek her??

Jeg er ikke god på å se streker som er veldig svake, så der dessverre ikke noe.
Men tidlig enda, så den kan jo fint bli sterkere om det er noe :)

Er bare 4 dpo men har skikkelig mye hvit lotionaktig utflod, og når jeg gikk hjem fra jobb nå fikk jeg et skikkelig høgg (stikk) i lysken, tenkte at det sikkert bare var innbilning, men så fikk jeg flere stikk hele veien hjem! Ga seg når jeg var nesten hjemme o_O Hmm... Pliiis la det være et embryo som festet seg :smiley-angelic001

Back
Topp