Ja, det hadde jo vært så koseligTusen takkJeg som håpa på at vi kunne gå sammen!! Fort deg etter!
![]()
Men skal skyndte meg etterFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det hadde jo vært så koseligTusen takkJeg som håpa på at vi kunne gå sammen!! Fort deg etter!
![]()
Men skal skyndte meg etterJeg venter på degJa, det hadde jo vært så koseligMen skal skyndte meg etter
![]()
Du tenker ikke at det var en tvilling som gikk ivei da?Var sikker på at denne ville være blenda i dag, var jo nesten blenda på torsdag
![]()
Ikke godt å si. Gleder meg til jeg får svar på ny HCG prøve til uka. Skal ta ny på tirsdag. Søsteren min har nettopp mistet en tvilling faktisk. Den andre er igjenDu tenker ikke at det var en tvilling som gikk ivei da?
Rart om vi skal få samme historie. Jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min, men samtidig burde vel testen snart vært sterkere om det er liv Men er ikke testen der sterkere enn de var?Ikke godt å si. Gleder meg til jeg får svar på ny HCG prøve til uka. Skal ta ny på tirsdag. Søsteren min har nettopp mistet en tvilling faktisk. Den andre er igjenRart om vi skal få samme historie. Jeg vet ikke hva som skjer med kroppen min, men samtidig burde vel testen snart vært sterke om det er liv
![]()
Litt svakere enn de sterkeste jeg har fåttMen er ikke testen der sterkere enn de var?
Skal ta ny på tirsdag. Se om det går mer oppover igjen 
Oj så rart, denne har jo ganske tydelig strek også daVar sikker på at denne ville være blenda i dag, var jo nesten blenda på torsdag
![]()

Håper for deg, at det ikke er noe tull <3Litt svakere enn de sterkeste jeg har fåttSkal ta ny på tirsdag. Se om det går mer oppover igjen
![]()
Veldig rartOj så rart, denne har jo ganske tydelig strek også da![]()

TakkHåper for deg, at det ikke er noe tull <3
Får håpe det er noe som ikke skaper all væla med problemer 
Synes den ser sterkere ut, har du tatt denne typen babyplan tidligere eller bare tidlig-testen?Litt svakere enn de sterkeste jeg har fåttSkal ta ny på tirsdag. Se om det går mer oppover igjen
![]()
Bare disseSynes den ser sterkere ut, har du tatt denne typen babyplan tidligere eller bare tidlig-testen?
Ville kanskje tatt enda en hcg-måling utover i uka og evt fått en TUL om et par uker
Lykke til
Ja, på tirsdag blir det ny HCG prøve, da er det akkurat 1 uke siden den forrige(første) 
Ja, men ta en til fredag igjen så kan du se på de to siste i sammenhengBare disseJa, på tirsdag blir det ny HCG prøve, da er det akkurat 1 uke siden den forrige(første)
På onsdag tenkte jeg at å måle på nytt var unødvendig. Nå tenker jeg at det er dumt at jeg ikke tok en midt i mellom også, feks på fredag. HCG’en måtte da vel være lavere før helga, for så å bli litt høyere nå.
Takk![]()
JaJa, men ta en til fredag igjen så kan du se på de to siste i sammenheng
Hvis du f eks har mistet en tvilling er det vanskelig å se ift den første

Litt svakere enn de sterkeste jeg har fåttSkal ta ny på tirsdag. Se om det går mer oppover igjen
![]()