Drømmen at 2 skal bli til 3 <3

Gratulerer med bare 100 dager igjen! :D godt å høre du får ladet batteriene litt.:D

Håper dere får fine bilder! Når anbefales 3D? Jeg tok ikke med frøkna, men vurderer nå.
Tusen takk! :D
Der jeg skal så anbefaler de mellom uke 23-28 for å få finest bilder :)
Veldig gøy å ha da, og får jo sett på en helt annen måte. Men samtidig er man litt avhengig av at babyen ikke ligger med hender eller navlesnor i ansiktet osv, så håper vi er heldig :D
 
Tusen takk! :D
Der jeg skal så anbefaler de mellom uke 23-28 for å få finest bilder :)
Veldig gøy å ha da, og får jo sett på en helt annen måte. Men samtidig er man litt avhengig av at babyen ikke ligger med hender eller navlesnor i ansiktet osv, så håper vi er heldig :D
Akkuratt, har hørt at noen steder får man komme tilbake om ikke bildene blir "fine" ?:happy: går det bra i den nye jobben?:) håper dere får godt utbytte av det. Hvor mye koster det ?
 
Akkuratt, har hørt at noen steder får man komme tilbake om ikke bildene blir "fine" ?:happy: går det bra i den nye jobben?:) håper dere får godt utbytte av det. Hvor mye koster det ?
Får håpe de kan gjøre det sånn der å, koster 1550, så litt greit om man kan få et par fine bilder om ikke annet :) Blir i hvertfall veldig stas å få sett han litt skikkelig :Heartred Var på samme plassen på privat ultralyd rundt uke 16, fikk en lang remse med bilder og en veldig god opplevelse da :)
Trives veldig godt i den nye jobben, men har vært veldig dårlig arbeidsmiljø der før, så sliter med at det er mye sykefravær osv, så jobber alt mellom 8-16 timer mange dager i strekk for å få det til å gå opp.. Det begynner å bli litt tøft nå kjenner jeg, så må begynne å sette litt mer grenser for meg selv. Så håper jeg å få gjort litt endringer til det positive så folk trives på jobb, man er der såpass mye at det er viktig for meg at alle skal ha det bra der :)
Alt bra med deg da? Er formen fin?
 
Får håpe de kan gjøre det sånn der å, koster 1550, så litt greit om man kan få et par fine bilder om ikke annet :) Blir i hvertfall veldig stas å få sett han litt skikkelig :Heartred Var på samme plassen på privat ultralyd rundt uke 16, fikk en lang remse med bilder og en veldig god opplevelse da :)
Trives veldig godt i den nye jobben, men har vært veldig dårlig arbeidsmiljø der før, så sliter med at det er mye sykefravær osv, så jobber alt mellom 8-16 timer mange dager i strekk for å få det til å gå opp.. Det begynner å bli litt tøft nå kjenner jeg, så må begynne å sette litt mer grenser for meg selv. Så håper jeg å få gjort litt endringer til det positive så folk trives på jobb, man er der såpass mye at det er viktig for meg at alle skal ha det bra der :)
Alt bra med deg da? Er formen fin?
Du er tøff som står i det og vil lage et godt arbeids miljø. Minner veldig om slik jeg hadde det i jobben sist jeg gikk gravid og som leder vil man gjerne lage et godt grunnlag, spesielt når man skal ut i perm.
Håper det vil være en god "investering" da.:D

Sikkert lurt å sette litt grenser for seg selv, kan fort bli en slitsom barselperiode og da er det godt å ha ladet batteriene litt på forhånd. (Snakker jeg av erfaring, eller ?:sorry:) men det kjenner jo du best på kroppen.:Heartred
 
Var ikke så lett med navlesnor, hender og føtter over alt :hilarious: Føler vi fikk sett han ganske bra likevel da :love7:Heartbigred
 

Vedlegg

  • IMG_20190718_183558.jpg
    IMG_20190718_183558.jpg
    19,6 KB · Visninger: 80
28+1
Tredje trimester! :D
Nå begynner det å bli litt tungt å reise seg opp fra godstolen og det å komme seg opp fra senga, spent på hvordan det blir mot slutten :hilarious:
Har begynt å fått litt flere plager, ryggvondt og ribbeina er veldig øm, men ikke så rart når magen har vokst veldig raskt de to siste ukene. Varmen gjør at jeg har fått skikkelige pølsefingre og hovne ankler. Men jeg koser meg uansett med livet i magen og den magiske følelsen av å kjenne bevegelser hver dag, er så verdt det :Heartred Fikk besøk for et par dager siden av ei venninne som hadde med gutten sin som ble født i mars, og når jeg hadde han i fanget så kjente jeg ekstra på hvor mye jeg gleder meg til å få min egen :Heartblue
Var mange år jeg trodde at vi aldri kom til å få barn etter å ha prøvd og prøvd, veldig stort for meg nå å ha kommet så langt og føle meg tryggere på at nå går alt sannsynligvis bra.
Bare tanken på at jula som kommer så er jeg mamma:Heartred, vært mange julaftener før som har vært sår med tanke på enda en jul som barnløs, en følelse jeg tror mange her forstår.
I dag har jeg fri, den skal nytes innendørs med airconditioner på full guffe etter mange varme dager på jobb :D
 
Og hurra for 3 trimester! Siste innspurt! Nyt!☆ sov og slapp av så mye du kan er mine råd :wav
 
Fantastisk oppdatering!! ❤️ Følelsen man sitter med når man endelig kan være trygg på at man skal bli mamma etter så lang tid som prøver, er helt magisk! Det er så godt at de fleste kommer i mål til slutt ❤️
 
Koselig oppdatering :love7
Artig med bilder fra 3D ultralyd også. Tenk tredje trimester allerede, føles på en måte ikke så lenge siden januar. Magisk å tenke på at det snart er vår tur!! :Heartblue
Slapp av så mye du kan. Tredje trimester kan nok by på noen utfordringer, men føler at toleransen for plager er høyere når man har ønsket seg dette så lenge :love2
 
Koselig oppdatering :love7
Artig med bilder fra 3D ultralyd også. Tenk tredje trimester allerede, føles på en måte ikke så lenge siden januar. Magisk å tenke på at det snart er vår tur!! :Heartblue
Slapp av så mye du kan. Tredje trimester kan nok by på noen utfordringer, men føler at toleransen for plager er høyere når man har ønsket seg dette så lenge :love2
Tiden har gått så fort, selv om det ikke alltid har føltes sånn! :hilarious:
Ja, snart er det vår tur, det er så godt å tenke på! :Heartblue
Helt enig, plagene er så verdt det når man tenker på det som venter :Heartred
 
Ja nå er det ikke lenge til vi er i mål. ❤ så fint 3d bilde du hadde fått. Har bestillt selv i uke 30, er kjempe klar for å få et innblikk i hvordan mageboeren ser ut ❤
 
Ja nå er det ikke lenge til vi er i mål. ❤ så fint 3d bilde du hadde fått. Har bestillt selv i uke 30, er kjempe klar for å få et innblikk i hvordan mageboeren ser ut ❤
Nå er det ikke lenge igjen nei, gleder meg! :Heartred
Ja, fikk heldigvis et par gode bilder, veldig gøy opplevelse :love7
Uke 30 er enda bedre tror jeg, får nesten lyst til å bestille enda en time til 3d, men får prøve å holde meg i skinnet :hilarious:
Håper du deler bilde når du har vært der :Heartred
 
Nå er det ikke lenge igjen nei, gleder meg! :Heartred
Ja, fikk heldigvis et par gode bilder, veldig gøy opplevelse :love7
Uke 30 er enda bedre tror jeg, får nesten lyst til å bestille enda en time til 3d, men får prøve å holde meg i skinnet :hilarious:
Håper du deler bilde når du har vært der :Heartred
Ja det skal jeg gjøre ❤ ja ble anbefalt å ta 3d mellom uke 28-32 der jeg skal gå så tok uke 30 :)
 
29+0 i dag og 80 dager til termin :D
Kjennes på kroppen at man begynner å komme et godt stykke på vei :hilarious:
Mye bevegelse fra lillegutt også, ubehagelig noen ganger, men samtidig magisk følelse :Heartblue
 
IMG_20190822_182525.jpg

Begynner å få litt mage nå, er så rart å tenke på at der inne ligger vårt første barn :Heartblue
Når klokka bikker midnatt er jeg 32+0, og plutselig er det "bare" 8 uker til termin, begynner å bli litt utålmodig så det føles jo så lenge til enda. Satser på at tiden går litt fort nå!
Ble 50% sykemeldt når jeg var til legen på tirsdag, så må bare finne ut hvordan jeg skal løse det med jobb, kjenner at jeg trenger litt mer hvile nå hvis jeg skal klare å jobbe helt til permisjonen starter, noe jeg ønsker sterkt å få til. Kjenner fortsatt mye liv, han elsker å stikke ut stumpen flere ganger i løpet av dagen så det blir en hard kul på høyre side :hilarious: Fikk vite til legen at han ligger med hodet ned, men det har han gjort en god stund, så da regner jeg med at han ligger rett vei når det etter hvert blir fødsel :)
Det blir en veldig spennende tid framover, merker at jeg tenker mer på fødselen jo mer det nærmer seg, litt skrekkblandet fryd. Er også litt spent på om jeg får gå til termin eller ikke, de fleste jeg kjenner har fått noen uker tidlig, men hvis sånne ting er litt arvelig så kanskje jeg går et par dager over som min mor gjorde med meg og min storesøster.
 
Så fin mage! :Heartred
Å gå over termin kan være arvelig uten at jeg har kilder på det.. Min mor gikk over med alle 4, jeg har gjort det samme (med to stk, tvillingene vil jo bli tatt ut før).
Håper sm hjelper så du går den hvilen du trenger :)
 
Så fin mage! :Heartred
Å gå over termin kan være arvelig uten at jeg har kilder på det.. Min mor gikk over med alle 4, jeg har gjort det samme (med to stk, tvillingene vil jo bli tatt ut før).
Håper sm hjelper så du går den hvilen du trenger :)
Tusen takk! :Heartred
Håper litt at det er arvelig så jeg får gå til termin, føles litt tryggere selv om man sikkert blir enda mer sliten mot slutten :)
Ja, må bare få lagt til rette på jobb at jeg kan være mer borte, håper på å få det til fra neste uke nå, skal bli veldig godt!
Alt bra med deg da? :)
 
Vis vedlegget 306261
Begynner å få litt mage nå, er så rart å tenke på at der inne ligger vårt første barn :Heartblue
Når klokka bikker midnatt er jeg 32+0, og plutselig er det "bare" 8 uker til termin, begynner å bli litt utålmodig så det føles jo så lenge til enda. Satser på at tiden går litt fort nå!
Ble 50% sykemeldt når jeg var til legen på tirsdag, så må bare finne ut hvordan jeg skal løse det med jobb, kjenner at jeg trenger litt mer hvile nå hvis jeg skal klare å jobbe helt til permisjonen starter, noe jeg ønsker sterkt å få til. Kjenner fortsatt mye liv, han elsker å stikke ut stumpen flere ganger i løpet av dagen så det blir en hard kul på høyre side :hilarious: Fikk vite til legen at han ligger med hodet ned, men det har han gjort en god stund, så da regner jeg med at han ligger rett vei når det etter hvert blir fødsel :)
Det blir en veldig spennende tid framover, merker at jeg tenker mer på fødselen jo mer det nærmer seg, litt skrekkblandet fryd. Er også litt spent på om jeg får gå til termin eller ikke, de fleste jeg kjenner har fått noen uker tidlig, men hvis sånne ting er litt arvelig så kanskje jeg går et par dager over som min mor gjorde med meg og min storesøster.
Så fin mage! :Heartblue Høres lurt ut med sykmelding, det begynner å bli tyngre nå! Jeg har bestilt legetime mandag for å høre om jeg kan få 40% sånn at jeg får litt kortere dager, får så vondt i bekkenet da jeg kun sitter hele arbeidsdagen. Bra at lille ligger med hodet ned! Her tror jeg han snurrer rundt fortsatt :happy6 Statistisk sett er det vell vanligere for førstegangsfødende å gå over tida, for min del kan han godt komme en uke eller to før, ser veldig fram til permisjon og til å ha hele dagen for meg selv, men vil tro at det begynner å bli ganske tungt da at det spørs hvor mye man nyter det :p Jeg er så spent på å møte han også at på en måte vil jeg at han skal komme ut før, selv om jeg selvsagt ønsker at han holder seg inne.
 
Tusen takk! :Heartred
Håper litt at det er arvelig så jeg får gå til termin, føles litt tryggere selv om man sikkert blir enda mer sliten mot slutten :)
Ja, må bare få lagt til rette på jobb at jeg kan være mer borte, håper på å få det til fra neste uke nå, skal bli veldig godt!
Alt bra med deg da? :)
Skal bare se du går overtid :p Er det ikke litt sånn når man er bekymret for for tidlig fødsel, så ender man opp med det motsatte? :dead::joyful:
Alt fint her, fysisk er det veldig tungt nå, men begge babyene har vokst perfekt den siste måneden, så nå er det bare fryd:happy:
 
Back
Topp