Drømmen at 2 skal bli til 3 <3

Gratulerer så mye med lille gutten❤️
 
Hendene er ikke helt koordinert enda, plutselig stikker en hånd eller to opp mens han dupper:hilarious::Heartbigred søte lille hånda
 

Vedlegg

  • IMG_20191021_150138.jpg
    IMG_20191021_150138.jpg
    35 KB · Visninger: 119
Blir lite skriving i dagboken for tiden, selv om jeg følger andre og heier på de :):Heartred

Lille var på 6-ukerskontroll på mandag, nå er han 5380 g :Heartblue Fikk sin første vaksine, den første vaksinen skal drikkes og han svelget unna, han er ikke vanskelig å få i melk heller for å si det sånn :hilarious:
De to dagene etter vaksine har ikke vært helt enkel, helsesøster advarte om at han kunne bli dårlig i magen, men her ble han både der pluss at han har gulpet enda mer enn normalt. Noe som har gjort at han har vært urolig og hatt magevondt stakkar, men ser ut som formen blir bedre nå heldigvis.
Men stort sett koser vi oss i den nye hverdagen, og jeg er så utrolig glad i den lille gutten min :Heartblue
 
I dag ble den lille stjerna vår 8 mnd, tiden flyr av gårde! Han begynner å bli så stor, det er en så artig tid :Heartred Ser allerede mye personlighet, blir ikke en rolig gutt i hvertfall :hilarious: full fart!
På lørdag skal jeg til St. Olavs, første kontroll før innsett av den siste blastoen fra frys. Spent på om det klaffer, eller om det blir å starte fra scratch igjen :) Blir uansett veldig spennende! Har veldig lyst til å gi han et søsken, så håper det ikke tar for lang tid.
 
I dag ble den lille stjerna vår 8 mnd, tiden flyr av gårde! Han begynner å bli så stor, det er en så artig tid :Heartred Ser allerede mye personlighet, blir ikke en rolig gutt i hvertfall :hilarious: full fart!
På lørdag skal jeg til St. Olavs, første kontroll før innsett av den siste blastoen fra frys. Spent på om det klaffer, eller om det blir å starte fra scratch igjen :) Blir uansett veldig spennende! Har veldig lyst til å gi han et søsken, så håper det ikke tar for lang tid.

Herlig oppdatering og så deilig å kunne starte med frys! Håper det går veien for dere:happy: Vi har også en skikkelig turbo i hus nå på 11mnd i dag. Bare vent til han begynner å gå... Da snakker vi full fart:smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022
 
Herlig oppdatering og så deilig å kunne starte med frys! Håper det går veien for dere:happy: Vi har også en skikkelig turbo i hus nå på 11mnd i dag. Bare vent til han begynner å gå... Da snakker vi full fart:smiley-bounce022:smiley-bounce022:smiley-bounce022
Ja, vi er heldig som har ett på frys :) Hååper!
Haha, da blir det nok å følge med på tror jeg! :hilarious: herlig med liten turbo da :Heartred
 
Positiv el-test i dag, så da blir det innsett på søndagen :eek: spennende!
 
Kom over dagbogen din :) er litt i samme situasjon. Har en på 7 måneder og 2 blasto i fryseren fra samme forsøk. Vil også snart prøve på en til :) kan jeg spærre om du har sluttet å amme? Eller må man ikke det for å få kommet igang med nytt forsøk? Har ikke snakket med klinikken ennå, for gikk ut fra at jeg måtte være helt ferdig med amning :) masse lykke til!! Håper den sitter <3
 
Kom over dagbogen din :) er litt i samme situasjon. Har en på 7 måneder og 2 blasto i fryseren fra samme forsøk. Vil også snart prøve på en til :) kan jeg spærre om du har sluttet å amme? Eller må man ikke det for å få kommet igang med nytt forsøk? Har ikke snakket med klinikken ennå, for gikk ut fra at jeg måtte være helt ferdig med amning :) masse lykke til!! Håper den sitter <3
Så spennende da! :)
Må desverre slutte å amme ja, i hvertfall på St. Olavs.. Her gikk det litt av seg selv, lille ville ikke ha puppen så da prøvde jeg å pumpe, men siden jeg ikke er god på det så klarte jeg ikke å opprettholde produksjonen :/ prøvde lang tid å legge han til, men var full nekt, litt trist når man ikke føler seg klar for å slutte å amme. Men det positive er at da får vi prøvd på søsken allerede nå :)
Du kan jo høre med de uansett da? :)
Kanskje du kan få innsett uten å ta progesteron hvis du ikke må ha det?
Jeg tenkte egentlig å ringe å høre litt om sånt før det var full puppenekt da vi følte oss veldig klar :)
Masse lykke til!
 
Bare 2 dager til innsett, kjenner spenningen stiger litt nå :eek: prøver å ikke tenke for mye på det, for å skjerme meg selv fra å bli skikkelig lei meg hvis det ikke går, men er lettere sagt enn gjort merker jeg!
 
Da er det siste fryseegget satt inn!
Blir veldig spennende å svi av en test om 5-6 dager :) hvis jeg klarer å vente så lenge da :hilarious:
 
Så spennende! Her er jeg 11 dpo og tørr ikke teste enda:hilarious: Er så redd for å få negativ!:nailbiting:
Føler den, er så skummelt og spennende på samme tid!
Heldig du som er 11 dpo, bare dagen i dag har sneglet seg avgårde :hilarious:
Har du bestemt deg litt for når du tenker å teste? Eller tenker du å se an og vente til testdato? :)
 
Føler den, er så skummelt og spennende på samme tid!
Heldig du som er 11 dpo, bare dagen i dag har sneglet seg avgårde :hilarious:
Har du bestemt deg litt for når du tenker å teste? Eller tenker du å se an og vente til testdato? :)

Jeg har ikke bestemt meg helt! Skal ha besøk av søsteren og familien fra mandag - onsdag. Så ikke akkurat så gøy å teste med de i hus:p Men er så lenge å vente, så vet ikke om jeg klarer det! Litt dårlig timing at de skulle komme akkurat denne uka, men var planlagt for en stund siden..;) Tror jeg bare må ta en dag om gangen å se om jeg klarer å vente eller ikke!:hilarious:
 
Jeg har ikke bestemt meg helt! Skal ha besøk av søsteren og familien fra mandag - onsdag. Så ikke akkurat så gøy å teste med de i hus:p Men er så lenge å vente, så vet ikke om jeg klarer det! Litt dårlig timing at de skulle komme akkurat denne uka, men var planlagt for en stund siden..;) Tror jeg bare må ta en dag om gangen å se om jeg klarer å vente eller ikke!:hilarious:
Det skjønner jeg godt, greit med litt fred og ro når man skal teste :)
Men jeg er fryktelig spent på å høre hvordan det går!
Sender masse gode tanker, håper du får to streker når du føler deg klar for å teste :Heartred
 
Det skjønner jeg godt, greit med litt fred og ro når man skal teste :)
Men jeg er fryktelig spent på å høre hvordan det går!
Sender masse gode tanker, håper du får to streker når du føler deg klar for å teste :Heartred

Takk! Håper det samme for deg!:Heartred For en spennende tid for oss begge!
 
Back
Topp