Unne seg noe ved mål?

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
er det noen som har en motivasjon i forhold til å unne seg noe når man når antall kg? :p
Her tenkte jeg frisør når jeg er ned 5kg. Koster jo sitt.
Så må jeg pønske ut en plan til 7kg 9kg og 12 kg.
Hehe. Tror de 5 første går greit. Men de siste de må jeg ha en go motivasjon for å få til;)
 
Fotpleie? Massasje? Spa-opphold? En storbyweekend?
 
Har tenkt litt på dette jeg også. Blir nok så jeg unner meg litt klær for det trengs! Begynner å bli dritlei av å fortsatt trø på meg mammabuksene, snart 6 mnd etter fødsel.
 
Har tenkt litt på dette jeg også. Blir nok så jeg unner meg litt klær for det trengs! Begynner å bli dritlei av å fortsatt trø på meg mammabuksene, snart 6 mnd etter fødsel.
Det og! Jeg stappet alt i en boks i går (9mnd etter fødsel) sånn at jeg bare må bruke de vanlige klærne litt for trang. Nå blir de nødt å passe
 
Det og! Jeg stappet alt i en boks i går (9mnd etter fødsel) sånn at jeg bare må bruke de vanlige klærne litt for trang. Nå blir de nødt å passe
Det har jeg ikke sjans til nå dessverre :( Este ut til flodheststørrelse og størrelse s/xs er litt vel optimistisk. Kanskje ved 9 mnd!
 
Her blir det noen ny bukser når jeg er helt ferdig. Har akkurat nå 1 bukse som jeg bruker mye. Også kanskje noen nye klær, eller så får bonusen være at jeg kan føle meg bra i de klærne jeg allerede har :p
 
Jeg har veldig lyst til å unne meg nye treningsthights hvis jeg når det første delmålet på 5kg :)
De jeg har er veldig slitte, men samtidig MÅ jeg nok ha en ny treningsbh omtrent da og :hilarious:

Sluttmål for vekt har jeg ikke, ønsker å senke BMI pga forsøk, men vet ikke om jeg har et antall kilogram som er stedet jeg vil føle meg fornøyd.
 
Jeg har veldig lyst til å unne meg nye treningsthights hvis jeg når det første delmålet på 5kg :)
De jeg har er veldig slitte, men samtidig MÅ jeg nok ha en ny treningsbh omtrent da og :hilarious:

Sluttmål for vekt har jeg ikke, ønsker å senke BMI pga forsøk, men vet ikke om jeg har et antall kilogram som er stedet jeg vil føle meg fornøyd.
Det var jo en kjempe fin premie. Og enda finere premie med lav BMI og forsøk! Heier på deg <3
 
Jeg ønsker meg ny turbukse, men gidder ikke å kjøpe dyr turbukse for å ha krig med bukseknappen:wtf:
 
Mitt mål er å komme inn i klærne mine igjen pluss kanskje endelig klare å bli gravid :bag::bag::bag:
 
Back
Topp