Unne seg noe ved mål?

En tråd i 'Slankekrigen' startet av seilefru, 7 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

er det noen som har en motivasjon i forhold til å unne seg noe når man når antall kg? :p
    Her tenkte jeg frisør når jeg er ned 5kg. Koster jo sitt.
    Så må jeg pønske ut en plan til 7kg 9kg og 12 kg.
    Hehe. Tror de 5 første går greit. Men de siste de må jeg ha en go motivasjon for å få til;)

2. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Tenker ny tatovering ved 15 kilo, ellers lite.. burde komme på noe

• Liker Liker x 1
  3. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Fotpleie? Massasje? Spa-opphold? En storbyweekend?

• Liker Liker x 1
  4. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Ja, jeg blir veldig motivert av delmål som jeg kan få premie på:)

5. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har tenkt litt på dette jeg også. Blir nok så jeg unner meg litt klær for det trengs! Begynner å bli dritlei av å fortsatt trø på meg mammabuksene, snart 6 mnd etter fødsel.

6. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Det og! Jeg stappet alt i en boks i går (9mnd etter fødsel) sånn at jeg bare må bruke de vanlige klærne litt for trang. Nå blir de nødt å passe

7. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Det har jeg ikke sjans til nå dessverre :( Este ut til flodheststørrelse og størrelse s/xs er litt vel optimistisk. Kanskje ved 9 mnd!

8. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Her blir det noen ny bukser når jeg er helt ferdig. Har akkurat nå 1 bukse som jeg bruker mye. Også kanskje noen nye klær, eller så får bonusen være at jeg kan føle meg bra i de klærne jeg allerede har :p

9. Lilth Elsker forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg har veldig lyst til å unne meg nye treningsthights hvis jeg når det første delmålet på 5kg :)
    De jeg har er veldig slitte, men samtidig MÅ jeg nok ha en ny treningsbh omtrent da og :hilarious:

Sluttmål for vekt har jeg ikke, ønsker å senke BMI pga forsøk, men vet ikke om jeg har et antall kilogram som er stedet jeg vil føle meg fornøyd.

• Liker Liker x 1
  10. seilefru Elsker forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Det var jo en kjempe fin premie. Og enda finere premie med lav BMI og forsøk! Heier på deg <3

11. Landus Glad i forumet Assistert-jentene

Jeg ønsker meg ny turbukse, men gidder ikke å kjøpe dyr turbukse for å ha krig med bukseknappen:wtf:

12. ♡ Daydream ♡ Forumet er livet Assistert-jentene

Mitt mål er å komme inn i klærne mine igjen pluss kanskje endelig klare å bli gravid :bag::bag::bag:

Del denne siden