Tilbudstråden

Babybanden.no har bilstoldager med opptil 40% rabatt på et utvalg bilstoler. Varer ut dagen i dag. :)

Har forøvrig ikke sjekket det ut nærmere da vi allerede har.
 
Stormberg.no har tilbud på gravid og ammeklær. De har ikkeno til de minste babyene, men kjekt med litt klær til mor og ;)
 
Babybanden.no har bilstoldager med opptil 40% rabatt på et utvalg bilstoler. Varer ut dagen i dag. :)

Har forøvrig ikke sjekket det ut nærmere da vi allerede har.

Jeg var inne på babybanden.no å så isted, og det er jo penger å spare hvis man kjøper bilstol idag.

MEN... Jeg har tenkt å kjøpe Stokke barnevogn, og hvordan vet jeg om bilstolen passer til Stokke vogna? Jeg har ingen erfaringer med dette, og det er jo et hav av bilstoler å velge mellom :schocked028;)
 
Jeg var inne på babybanden.no å så isted, og det er jo penger å spare hvis man kjøper bilstol idag.

MEN... Jeg har tenkt å kjøpe Stokke barnevogn, og hvordan vet jeg om bilstolen passer til Stokke vogna? Jeg har ingen erfaringer med dette, og det er jo et hav av bilstoler å velge mellom :schocked028;)

Enten så må du ha en bilstoladapter eller så ser det ut som at stokke også har et samarbeid med be safe så mulig disse passer direkte på vognen. Går ut i fra at de bilstolene sjeldent er på salg. Uvanlig å se både stokke og besafe på tilbud dessverre. :)
 
Stormberg.no har tilbud på gravid og ammeklær. De har ikkeno til de minste babyene, men kjekt med litt klær til mor og ;)
Synes de var så merkelige i fasongen. Bestilte regntøy for gravide derfra men sendte de rett i retur...
 
Enten så må du ha en bilstoladapter eller så ser det ut som at stokke også har et samarbeid med be safe så mulig disse passer direkte på vognen. Går ut i fra at de bilstolene sjeldent er på salg. Uvanlig å se både stokke og besafe på tilbud dessverre. :)

Tusen takk for svar!
Da er en besafe bestilt :)
 
Tusen takk for svar!
Da er en besafe bestilt :)

Om ikke stolen passer direkte på får du kjøpt bilstoladapter, denne passer til BeSafe iZi Go ModularB og Besafe iZi Go X1 i tillegg til maxi cosi. :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190818_200236_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190818_200236_com.android.chrome.jpg
    15,8 KB · Visninger: 5
Lilleba har ryddesalg, veldig mye fint der ❤️
 
Kjøpte mamma-treningstights på hm.no for 125 kr. Få igjen stod det, derav 50%.
 
Super tips som jeg regner med alle vet allerede, at vita har 50% av alt i butikken sin, bio oil til halvpris, og masse andre fine kremer. Gaver etc. Og jeg fikk kjøpt kremer uten noe tilsetting som vanligvis er dyre, store bind til etter fødsel for nesten ingenting. Mye nytting der hvertfall. Brukte 1000 kr ca(litt over) for en full pose av nyttige produsenter, til meg, babyen, mammakroppen og noen gaver.
 
Back
Topp