Mmaklær i store størrelser?

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Sist jeg var gravid fant jeg mamma klær på lindex og hm. Men var innom hm i dag og der var det skralt gitt... Eneste buksene med stretch var superskinny :nailbiting: Jeg ser på ellos og der er det merker som jeg aldri har hørt om før, med størrelser jeg ikke kjenner... Har noen noen tips? Er jo noen uker igjen, men jeg ser at om det må bestilles så må man bare sette igang... Sist måtte jeg ha mamma klær fra uke 12
 
Jeg kjøpte en del pakker med gravideklær på Finn. Der får du mye for pengene. En del passet ikke til meg i pakka jeg kjøpte, men det var såpass mye som gjorde det at det lønte seg likevel. Utover det er det også veldig greit med gravidethigts. Da kan man kjøpe litt løse tunikatopper o.l å ha over.

Et annet tips er å sjekke ut Zizzi. De har klær fra str 42 og langt opp. Hvis man kjøper noe der kan man jo også bruke det etterpå. Jeg har hvertfall tenkt å kikke der.
 
Masse fint på zalando og nettsiden til hm :)
Fine ting på ellos også.


Solgte hele garderoben for 1 år siden jeg. Var ferdig med barn!
Hehe, ops!
 
Masse fint på zalando og nettsiden til hm :)
Fine ting på ellos også.


Solgte hele garderoben for 1 år siden jeg. Var ferdig med barn!
Hehe, ops!
Jeg gjorde det samme etter nr 2 :rolleyes: har funnet litt på finn.no og stormberg.no har masse tilbud på gravidklær nå
 
Masse fint på zalando og nettsiden til hm :)
Fine ting på ellos også.


Solgte hele garderoben for 1 år siden jeg. Var ferdig med barn!
Hehe, ops!
Var faktisk litt overrasket over størrelsesspennet til HM! Jeg syns de stort sett har små klær (å kjøpe bukse på HM er helt utelukket når man må over 44). Spent på hvordan størrelsene faktisk er.
 
Tips :) hm nettbutikk har mye mer utvalg og flere størrelser enn selve butikken i både gravid og alt annet
20190817_090259.jpg

Dette er en gravidbukse i størrelse 44 skinn. Selvom buksen het "skninny" (ikke super skninny) Hadde den normal passform. Trøyen er XL . Alt sitter behagelig på :)
 
Tips :) hm nettbutikk har mye mer utvalg og flere størrelser enn selve butikken i både gravid og alt annet
Vis vedlegget 305805

Dette er en gravidbukse i størrelse 44 skinn. Selvom buksen het "skninny" (ikke super skninny) Hadde den normal passform. Trøyen er XL . Alt sitter behagelig på :)
Jeg må ha større størrelse en deg. Prøvde en på hm. I går og den var skikkelig stiv og ubehagelig...
 
Back
Topp