Microblading og gravid?

Boondocker

Flørter med forumet
Hei!

Noen som har erfaring med microblading og graviditet?

Jeg tenkte jeg skulle ta nytt påfyll på brynene mine, men så ser jeg det er litt forskjellige meninger om microblading mens man er gravid. Jeg vil ikke gjøre noe som kan skade babyen :schocked028
 
Når jeg tok det måtte jeg skrive under på ett skjema om at jeg ikke var gravid eller hadde diabetes..
 
Jeg vet ikke om det er skadelig for babyen eller ikke, men jeg vet at graviditet endrer mye i huden vår, f.eks. når det gjelder soling o.l. Jeg er usikker på om jeg hadde gjort det.
 
Jeg jobber med det, og det er ikke farlig å utføre behandlingen når man er gravid. Men hormonene kan gjøre at det ikke sitter, og at fargen forandres, så mange velger å vente pga det. Amming derimot er en kontraindikasjon. Da gjør vi det absolutt ikke.
Jeg fikk ikke fylt på meg selv før jeg ble gravid, og vurderer sterkt å bare få det gjort.. Så deilig det hadde vært å være fresh under fødselsperioden da...!? :bag:
 
Jeg jobber med det, og det er ikke farlig å utføre behandlingen når man er gravid. Men hormonene kan gjøre at det ikke sitter, og at fargen forandres, så mange velger å vente pga det. Amming derimot er en kontraindikasjon. Da gjør vi det absolutt ikke.
Jeg fikk ikke fylt på meg selv før jeg ble gravid, og vurderer sterkt å bare få det gjort.. Så deilig det hadde vært å være fresh under fødselsperioden da...!? :bag:


Var akkurat det jeg også tenkte, freshe bryn gjennom permisjonen ;) Men hun som ordner brynene mine anbefalte meg og vente til jeg var ferdig med fødsel og amming, så da får jeg bare bli brynløs :eek: :laughing002
 
Back
Topp