Vårt lille Knøtt er født ♡

Det er godt å lese at det går bra <3 Har dere det bra ellers? Hvordan går rutinene i det nye livet? <3
Vi har det ganske bra. Kan fortsatt ikke gå uten krykker, og må ha hjemmesykepleie for sårbehandling.
Nå gir vi flaske så mannen er våken lenger om kveldene til det siste måltidet er gitt (2-3 om natten) og jeg tar frøkna når hu våkner og lar han sove litt utover dagen. Regner med at rundt 3 mnd alder så blir det lettere med bedre rutiner så vi kan legge oss samtidig, men dette funker for oss nå.
Skal sende ut dåpsinvitasjoner idag, det blir gøy. Tar nok med frøkna og mannen ut for en kebab samtidig :)
Takk som spør!
Hvordan går det med deg??
 
Knøttet vårt begynner å bli stort.
Vi har bestemt oss for at det holder med ett barn.
Vår lille jente.
Jeg er syk og har knapt vært frisk en eneste dag siden hu ble født.
Hatt abcesser som krevde operasjon, sterk infeksjon, gått på krykker 8 uker etter fødsel, slitt med skulder, hatt bihulebetennelse, ørebetennelse, tett nese, sår hals, og nå har jeg attpåtil hatt hodepine i 8 uker..

Vi er fornøyde med vårt valg, selv om det iblant knyter seg litt. Jeg elsker jenta vår over alt på jord, og er så utrolig takknemlig for at hu er den vi har fått, og at vi i det hele tatt har klart å få en liten jente.
Håper det fortsatt er greit at jeg henger litt på vi som prøver. :)
 
Glemte helt å skrive at frøkna er 5 mnd gammel! Altså igår. :)
Jeg feiret det men glemte å skrive det her altså,
Frøkna er nydelig og vakker og sover hele natten, der føler jeg meg velsignet,
Mors helse er ikke fullt så bra, men jeg lever nå :)

Gratulerer med 5 månedersdagen :)
Og så godt med baby som sover om natta, spesielt når man ikke har så god helse selv ❤️
 
Back
Topp