En slik en?Vi lar bare alle stoler stå, inkludert tripp trapp stolene, og Neato Botvac’en vår støvsuger kjempefint mellom alt av stolbein. Alle smuler etter ettåringen blir borte
Men en sånn søyle hadde den gått rundt da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En slik en?Vi lar bare alle stoler stå, inkludert tripp trapp stolene, og Neato Botvac’en vår støvsuger kjempefint mellom alt av stolbein. Alle smuler etter ettåringen blir borte
Men en sånn søyle hadde den gått rundt da..
Enten går den rundt (inntil) den, eller, hvis plassen under er høy nok, går den under. Men det så kanskje litt for lavt ut til at den kan gå under?En slik en?nå står ikke stolene inntil som de pleier
![]()
Aner ikke hvor høy en slik robot er, men vil tro at den kanskje er for stor til å komme underEnten går den rundt (inntil) den, eller, hvis plassen under er høy nok, går den under. Men det så kanskje litt for lavt ut til at den kan gå under?![]()
(vi har en dyson vi kjøpte for ikke så lenge siden, elsker den
)En sånn sofa har vi også, så der blir det sjeldent støvsugd. Neste sofa skal være robotstøvsugervennligAner ikke hvor høy en slik robot er, men vil tro at den kanskje er for stor til å komme underi tillegg har vi sofa der det er åpning under, men ikke stor nok til å støvsuge under uten å dra ut
(vi har en dyson vi kjøpte for ikke så lenge siden, elsker den
nå støvsuger jeg hver dag (kjøkken, stue og gang), det skjedde ikke før
)
Denne har vi også. Veldig fornøyd!Mine foreldre har en xiaomi, testvinner, som er helt fantastisk. På hundehår, støv og alt mulig. Tepper tar den også uten problem. De et veldig fornøyde, og jeg sikler på den samme selv![]()
Lite støvsuging under sofa her også, så neste blir mer vennlig ang detEn sånn sofa har vi også, så der blir det sjeldent støvsugd. Neste sofa skal være robotstøvsugervennlig![]()
Midt i pendling og med to små er det ikke tid eller ork å støvsuge manuelt![]()

Den har vi også, og er superfornøyde! Vi må passe på at gulvet ikke er fult av løse ledninger eller rot, og vi setter opp stolene på kjøkkenbordet hver morgen. Det siste hadde vi nok ikke måttet om vi ikke hadde hatt veldig lite kjøkkenbord. Vår går hver dag og jeg skjønner ikke hvordan vi klarte å støvsuge sjeldnere før.Vi har to Xiaomi Roborock S50
Hvordan får du stilt inn no go?Den har vi også, og er superfornøyde! Vi må passe på at gulvet ikke er fult av løse ledninger eller rot, og vi setter opp stolene på kjøkkenbordet hver morgen. Det siste hadde vi nok ikke måttet om vi ikke hadde hatt veldig lite kjøkkenbord. Vår går hver dag og jeg skjønner ikke hvordan vi klarte å støvsuge sjeldnere før.
Det jeg liker best med den er at jeg kan sette "no go-soner" i appen, og det funker utrolig bra. Dermed har vi et hjørne på kjøkkenet hvor kattematen får stå i fred uten at støvsugeren prøver å støvsuge der.
Inne i appen velger jeg støvsugeren, og da får jeg opp "kartet" den har laget over leiligheten vår. Oppe i høyre hjørne er det da en knapp hvor det står "Set no-go" og der kan man "tegne" området den skal holde seg unna. Når man velger at dette er lagret, så ser det ut som en rød firkant i "kartet". Du må kanskje først trykke på de tre røde prikkene oppe til høyre og velge Vacuum Settings, og så Map saving mode, om du ikke allerede har gjort det.Hvordan får du stilt inn no go?