Gratis babypakker

smørblomst85

Forelsket i forumet
Da er det endelig mindre enn 3 mnd til termin, så nå har jeg bestilt babypakkene fra rema 1000, kiwi og apoteket.
Skoringen er det frrmdeles tomt for.
Men noen som vet om noen flere?
Velkomstpakkene til bokklubbene styrer vi unna. Da man jo som kjent binder seg til bokklubben i 1 år.
 
Det er de tre jeg har hørt om ihvertfall. Synd Skoringen fortsatt er borte, håper den kommer tilbake før jeg drar til Norge :p Jeg vil gjerne ha den nemlig!
Vi lurer på en eller to av de bokklubbene også, det er fine premier, og med medlemsblad på e-post er det ikke noe problem å avbestille heller
 
Hvis man bruker babyverden sin gravid og barn app får man 50% rabatt på en del utvalgt stæsj hos komplettapotek, den pakken likte jeg veldig godt.
Jeg skal bestille alle gratispakkene, også skal jeg titte litt senere på de andre, kan jo være det er noen spennende abonnement :p
 
Skal bestille alt som går an når det blir 3 måneder til :) Nærmer seg jo veldig det her og, 10 dager igjen til det :)
www.babypakker.no er det oversikt over alt som finnes av pakker :)

Jeg handler en del på komplett apotek, har gjort det siden storebror ble født, det meste er billigst der :)

Vi bruker/har brukt tørre kompresser til å vaske med ved bleieskift, og i perioder har de hatt godt tilbud på det på komplett apotek, slik at en pakke koster ca 15kr, (normalt 20-22kr på dagligvare), men er en god stund siden de hadde tilbud på det nå :p
 
Da er det endelig mindre enn 3 mnd til termin, så nå har jeg bestilt babypakkene fra rema 1000, kiwi og apoteket.
Skoringen er det frrmdeles tomt for.
Men noen som vet om noen flere?
Velkomstpakkene til bokklubbene styrer vi unna. Da man jo som kjent binder seg til bokklubben i 1 år.

Hehe gikk på en smell med bokklubben sist.... har blitt mange bøker gitt siden jeg aldri husker å avbestille..
 
Hehe gikk på en smell med bokklubben sist.... har blitt mange bøker gitt siden jeg aldri husker å avbestille..

Haha, samme her! Første året ville jeg jo riktig nok ha,
men det var noen halvår ekstra som kom av at jeg glemte å avbestille i tide :p Så vi har iallfall en del bøker til frøkna når hun kommer da .. :p
 
Hvor finner man den rabattkoden til pakken på komplett apotek?
 
Da er den fra apoteket hentet. Men det var bare såvidt jeg fikk den med meg. Står på apoteket sine sier at det er en per familie per svangerskap.
Fikk den jo i 2017 også. Men det var jo forrige svangerskap.
Hadde appen oppe, og henvendte meg til en av de ansatte. Og hun fant frem boksen. Trykket på aktiver, og da kom det opp klarsignal en kort stund, før det kom opp at den ikke kunne brukes igjen.
Hun ble kjempe i tvil, og måtte spørre om jeg hadde hentet den ut tidligere, jeg sa jeg hentet ut i 2017, men det var jo ikke samme svangerskapet.
Så hun dro veldig på det, og måtte spørre en av de andre ansatte der.
Gikk visst greit, men var bare så vidt.
Ikke det beste systemet igrunnen.
 
Da er den fra apoteket hentet. Men det var bare såvidt jeg fikk den med meg. Står på apoteket sine sier at det er en per familie per svangerskap.
Fikk den jo i 2017 også. Men det var jo forrige svangerskap.
Hadde appen oppe, og henvendte meg til en av de ansatte. Og hun fant frem boksen. Trykket på aktiver, og da kom det opp klarsignal en kort stund, før det kom opp at den ikke kunne brukes igjen.
Hun ble kjempe i tvil, og måtte spørre om jeg hadde hentet den ut tidligere, jeg sa jeg hentet ut i 2017, men det var jo ikke samme svangerskapet.
Så hun dro veldig på det, og måtte spørre en av de andre ansatte der.
Gikk visst greit, men var bare så vidt.
Ikke det beste systemet igrunnen.

Jeg har også hentet, den er jo bare gyldig noen sekunder så man må virkelig være helt klar når man trykker aktiver i appen, litt stressende.

Forøvrig magert utbytte nå mot før, har hentet ut apotek1, rema og kiwi. Med førstemann i 2011 var det på et apotek til og tror jeg? Og på barnas hus. Fikk massevis av kjekke ting og klær etc.
Nå var det mest litt bleier, våtservietter og bind.
 
Dere som har hentet ut, det hadde vært fint om dere la ut bilde av pakken :)
 
Spent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?:confused:
 
Spent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?:confused:
Jeg har termin 15 november og hentet ut igår fra apotek 1:happy:
 
Spent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?:confused:
Min er synlig, og jeg har termin 1. Desember
 
Spent på disse pakkene ja! Men er det nøyaktig tre mnd før kupongen blir synlig i appen? Altså om jeg har termin 15 november, vil kupongen ikke være synlig før 15 august?:confused:
Min var synlig hele tiden. Så kunne sikkert hentet yt før.
Bare pass på at du ikke trykker på aktiver før du står i skranken og ekspeditrisen ser at du trykker. Den er synlig i 30 sekunder så blir den satt som brukt
 
Back
Topp