Blodtypetest

Miranda76

Flørter med forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Hei! Vi har starta prosessen med en klinikk i Praha. De ønsker å vite blodtypen vår. Jeg fikk sjekket det hos gynekolog men fastlegen til samboeren min vil ikke ta for han. Noen som har tips til hvor han kan få tatt?
 
Jeg er tidligere blodgiver og fikk den fra blodbanken. Tror ikke fastlege kan nekte ta. Er det vanskelig har dere kanskje en Fürst i nærheten? Der trenger dere ikke rekvisisjon fra lege. Er det tatt blodprøver der tidligere, evt på sykehus, kan nok det sjekkes. Men trenger dere virkelig hans? Det er jo for å vite at donor har en blodtype som matcher deg sånn at embryo ikke støtes bort? Anyway, lykke til!
 
Ok, da får vi prøve furst. Takk Er det ikke vanlig at klinikkene trenger å vite mannens blodtype?
 
Hei! Vi har starta prosessen med en klinikk i Praha. De ønsker å vite blodtypen vår. Jeg fikk sjekket det hos gynekolog men fastlegen til samboeren min vil ikke ta for han. Noen som har tips til hvor han kan få tatt?


Hvis han har vært i militæret.. pleier de å få tatt en test der. Det smykket de får angir blodtypen hans. Hvis han da ikke har vært der, kontakt en gynekolog der dere bor og forklar saken. Ikke umulig at du må inn til kontroller her hjemme før du reiser ned til klinikken og da er det godt å ha en man er alliert med lokalt.
 
Hvis han har vært i militæret.. pleier de å få tatt en test der. Det smykket de får angir blodtypen hans. Hvis han da ikke har vært der, kontakt en gynekolog der dere bor og forklar saken. Ikke umulig at du må inn til kontroller her hjemme før du reiser ned til klinikken og da er det godt å ha en man er alliert med lokalt.
Ja har funnet en gynekolog som vil hjelpe meg så får vente og høre med henne. Syns bare det er merkelig at fastlegen er så uhjelpsom
 
Back
Topp