Jeg ser ikke noe, men om den er tre dager gammel er det kanskje lurt å ta en ny. Da får du svaret...Hei. Hiver meg på her. Er denne testen negativ? Føler jeg skimter en strek, men kan godt hende jeg sjegler den ble tatt for 3dager siden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser ikke noe, men om den er tre dager gammel er det kanskje lurt å ta en ny. Da får du svaret...Hei. Hiver meg på her. Er denne testen negativ? Føler jeg skimter en strek, men kan godt hende jeg sjegler den ble tatt for 3dager siden.
Jeg ser ikke noe, men om den er tre dager gammel er det kanskje lurt å ta en ny. Da får du svaret...
Ja, det er kanskje noe der, men ikke lett å si sikkert. Test på nytt så vet duBør nok ta en ny uansett
Tror dere en digital blir 2-3 snart?Jeg tror nok du får 2-3 nå jaEndelig begynner testene å bli ganske sterke! Har bekymret meg for at i ikke har økt nok, men det er nok ikke så lett å se stor økning fra test til test når jeg tar 3 om dagenTror dere en digital blir 2-3 snart?
Enig med Stjernefrø, den siste tror jeg ganske sikkert vil vi 2-3Endelig begynner testene å bli ganske sterke! Har bekymret meg for at i ikke har økt nok, men det er nok ikke så lett å se stor økning fra test til test når jeg tar 3 om dagenTror dere en digital blir 2-3 snart?
Jeg tror nok du får 2-3 nå ja![]()
Dere hadde rettEnig med Stjernefrø, den siste tror jeg ganske sikkert vil vi 2-3

Så gøy å se at andre fra assistert også har klart det på egenhåndVis vedlegget 304632
Trodde ikke jeg kunne bli gravid uten hjelp, så testa ikke før dagen jeg tydeligvis var 4+6! Første barn kom med prøverør! Var på UL idag, og fikk bekreftet en liten spire med hjerteslag, er 5+6 idag!

Så gøy å se at andre fra assistert også har klart det på egenhånd![]()
Det står last opp fil (er)Hvordan får dere lastet opp bilder her?
Attmed send svarDet står last opp fil (er)
Testen denne igårhadde SA i midten av juni, ingen mens etter det.. noen som har mening om hvor langt jeg er på vei?
![]()
SÅ kuuult!! Gratulerer med spiren!Vis vedlegget 304632
Trodde ikke jeg kunne bli gravid uten hjelp, så testa ikke før dagen jeg tydeligvis var 4+6! Første barn kom med prøverør! Var på UL idag, og fikk bekreftet en liten spire med hjerteslag, er 5+6 idag!