Navaje
Forelsket i forumet
Ja, gleden var STOR når el slimet kom i overgår...Wow kortere syklus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gleden var STOR når el slimet kom i overgår...Wow kortere syklus
El er på retur. Hopp i høyetDe to øverste testene er tatt på fredag. De to nederste på lørdag. Kan vel si at EL-testen er negativ nå?
![]()
Denne er fra nå. Burde den ha blitt mye svakere?
![]()
Garanter negativTakk for svarHeldigvis enda litt mer svakere nå
![]()
Så lenge heksa er borte er det håpVis vedlegget 304343 Begynner å miste håpet nå som den ble blenda 10 dpoHar testet med babyplan sine tidligtester.
Ser streken men ikkje prøvd den testen kun strimler.Vis vedlegget 304392 Når jeg testet i dag kom det opp en strek ganske fort, men så forsvant den igjen. Jeg fikk tatt et bilde av den før den forsvant. Den var enda sterkere før jeg rakk å ta bilde. Jeg ser jo ikke på testen som positiv siden streken forsvant igjen, men kan det gi litt håp at det kom opp noe? Det er en babyplan tidlig test og jeg er 11 dpo. Noen som har erfaring med disse testene og har opplevd det samme?
YES korter syklusHurraaaa! Jeg som ikke bruker å ha el før cd 24, får den nå rundt dag 15! :')![]()
Jeg har den monitoren som fanger opp både østrogen og el, fikk østrogenøkning på dag 8 og nå på dag 15 har jeg fått positiv eggløsningstestEr det mulig å få økning i østrogen, men ikke få eggløsning? Har hatt blinkende smiley i to dager nå, men strekene på billigstrimler er skikkelig svake..
Så en uke etter altsåJeg har den monitoren som fanger opp både østrogen og el, fikk østrogenøkning på dag 8 og nå på dag 15 har jeg fått positiv eggløsningstest![]()
Har monitoren, den viste "høy" frem til elSå en uke etter altsåblinket den med smilefjes i 8 dager altså?
Ah! Men den fungerer gjerne på samme måte som den avanserte eggløsningstesten fra clearblue?Har monitoren, den viste "høy" frem til el![]()
Ja jeg tror detAh! Men den fungerer gjerne på samme måte som den avanserte eggløsningstesten fra clearblue?

spennende! Jeg fikk blinkende i dag også. På tredje dag på rad..Ja jeg tror detfikk maksimal i dag, så hos meg økte østrogenet tidlig
![]()
Jeg skimter noe der, men rfsu har dessverre dårlig rykte på seg og får ofte skyggestrekerVis vedlegget 304522 Vis vedlegget 304521 Noen som har brukt rfsu test ofte strimlene før? Hva er deres erfaring med skyggestreker/svake streker? Er første gang jeg bruker dem. Eller kanskje det bare er jeg som ser streken![]()
Jaja, da får jeg ta den svake streken med en klype saltJeg skimter noe der, men rfsu har dessverre dårlig rykte på seg og får ofte skyggestreker![]()

Skimter noe, kjøper dei ikkje pga det jeg leser her inne om dei.Vis vedlegget 304522 Vis vedlegget 304521 Noen som har brukt rfsu test ofte strimlene før? Hva er deres erfaring med skyggestreker/svake streker? Er første gang jeg bruker dem. Eller kanskje det bare er jeg som ser streken![]()
Her er noe på ganghåper neste test viser sterkere strek