Sniker litt her

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hei, fine januar-damer! Jeg var på TUL idag og traff lillebror for første gang :) Jeg trodde jeg egentlig hadde termin rundt 5 februar, men ul-jm satt meg frem ca en uke, som vil si at jeg er 14+0 idag og har termin helt i slutten av januar :)

Håper jeg kan henge litt med dere her også, da, selvom dere sikkert allerede er en sammensveisa god gjeng :laughing002
 
Hei, fine januar-damer! Jeg var på TUL idag og traff lillebror for første gang :) Jeg trodde jeg egentlig hadde termin rundt 5 februar, men ul-jm satt meg frem ca en uke, som vil si at jeg er 14+0 idag og har termin helt i slutten av januar :)

Håper jeg kan henge litt med dere her også, da, selvom dere sikkert allerede er en sammensveisa god gjeng :laughing002


Så utrolig hyggelig at du sniker litt her - det er bare koselig :D
 
Jeg har også fått termin helt i slutten av januar, jeg er 13+5 idag. Velkommen i klubben :D
 
Hei, fine januar-damer! Jeg var på TUL idag og traff lillebror for første gang :) Jeg trodde jeg egentlig hadde termin rundt 5 februar, men ul-jm satt meg frem ca en uke, som vil si at jeg er 14+0 idag og har termin helt i slutten av januar :)

Håper jeg kan henge litt med dere her også, da, selvom dere sikkert allerede er en sammensveisa god gjeng :laughing002
Har jeg sett deg på prøver forumet? :)
Så hyggelig å se deg her og gratulerer med svangerskapet !
 
Velkommen! Jeg er 14+0 i dag (14+4 i følge TUL) :joyful:
 
Har jeg sett deg på prøver forumet? :)
Så hyggelig å se deg her og gratulerer med svangerskapet !
Jaa, mener på vi traff hverandre i noen ikm-grupper om ikke jeg tar helt feil? :D

Tusen takk! Koselig å se deg her også :D:Heartblue
 
Back
Topp