Hvordan er formen?

M

Moderator Camilla

Guest
Hvordan er formen og hvor langt er dere på vei nå?

Har du mange, få eller ingen plager nå? :)
 
Er i uke 14. Er veldig trøtt og sliten, og har vondt i hodet nesten hver dag. Har ferie så jeg får slappet av mye, det hjelper :happy: Ellers har formen vært fin, ingen kvalme.
 
15 uker idag.
Helt elendig, kvalmen er over :) men tatt over av grusom hodepine. Aldri opplevd maken noen gang! Selv ikke værste fyllesyken had gitt slik pine! Våkner om natten og er helt ødelagt! Hatt det sånn nå i 14 dager. Lege idag! Måtte ringe jobben idag å si att jeg ikke klarer! Skal egentlog jobbe 12 dager på rad nå før ferien, dag/og døgn jobb men klarer ikke noe. Igår spydde jeg på jobb pga hodet :(
Føler meg lat og udugelig som ringer på jobb dag 2 etter ferien å sier formen er dårlig :(
 
Jeg er 15+1 i dag og er fortsatt ikke kvitt kvalmen, den har faktisk vært ganske ille de siste par ukene. Har også begynt å få litt vondt i bekkenet og korsryggen, men er i gang hos kiropraktor og det er bedre allerede. Ellers så er jeg fortsatt trøtt, men føler ikke der er så ille og plagsomt.
 
Sliter fremdeles med kvalme og fikk påvist hyperemesis forrige uke. Lagt inn på sykehuset for å få væske intravenøst. Nå er avtalen at jeg skal inn på sykehuset en gang i uken for å få væske.

Har fått ny kvalmemedisin som gjør meg helt utslitt, føler jeg kun sover.

Så formen er ikke helt bra, sykmeldt 100 % og er så og si sengeliggende :/
 
I uke 16, ikke følt meg kvalm eller noe lignende på flere uker. Har bare vondt i korsryggen :happy:
 
Uke 15: formen er elendig. Konstant kvalm, spyr/brekker meg ved intens anstrengelse. Svimmel og føler jeg besvimer ofte. Prøvde
meg på jobb i dag, har så veldig lyst å jobbe. Det gikk IKKE :laughing002 Er sykepleier på sykehjem, og arbeidsfordelingen ble innmari skeiv kan man si!

Bekkenet er kurert av tape fra fysioterapeut
 
Eg er 14+4 i dag, og trur at eg føler meg litt mindre trøytt denne veka enn tidlegare. Har sommarjobb i omsorgsbolig, og det er rimeleg tøft til tider, fordi eg blir fort sliten, særleg i korsryggen, men også i hovudet. Elles har formen stort sett vore god. Blir uggen dersom det går meir enn to-tre timar mellom måltid, så eg har alltid joghurt og knekkebrød tilgjengeleg. :)
 
16+1 i dag. Har fortsatt hypermesis og en helt vanvittig hodepine innimellom. Blodtrykket og pulsen går opp og ned hele tiden, jeg er svimmel omtrent hver dag og matlysten er ikke helt på plass. Så formen er ikke så god :(
 
Jeg er 14 + 5 i dag og formen er 99 %! Mot 0 % da hyperemesisen var på sitt verste. Så jeg nyter dagene. :)
 
15 uker idag.
Helt elendig, kvalmen er over :) men tatt over av grusom hodepine. Aldri opplevd maken noen gang! Selv ikke værste fyllesyken had gitt slik pine! Våkner om natten og er helt ødelagt! Hatt det sånn nå i 14 dager. Lege idag! Måtte ringe jobben idag å si att jeg ikke klarer! Skal egentlog jobbe 12 dager på rad nå før ferien, dag/og døgn jobb men klarer ikke noe. Igår spydde jeg på jobb pga hodet :(
Føler meg lat og udugelig som ringer på jobb dag 2 etter ferien å sier formen er dårlig :(
Du skal ikke føle det sånn når du er gravid, men skjønner deg :)
 
Sliter fremdeles med kvalme og fikk påvist hyperemesis forrige uke. Lagt inn på sykehuset for å få væske intravenøst. Nå er avtalen at jeg skal inn på sykehuset en gang i uken for å få væske.

Har fått ny kvalmemedisin som gjør meg helt utslitt, føler jeg kun sover.

Så formen er ikke helt bra, sykmeldt 100 % og er så og si sengeliggende :/
Så utrolig kjedelig.. Håper det hjelper med behandling og at det letter etterhvert :Heartpink
 
Jeg er Kvalm hele tiden i mer eller mindre grad. Blir veldig fort sliten men ellers er jeg i god form. Føler jeg begynner å knytte meg til den lille i magen <3 Prøver å se på alle gravid tegnene som noe positivt. Men er ikke alltid så lett...
 
Formen blir sakte, men sikkert bedre. Fortsatt kvalm på kvelden, men stort sett i ok form på dagen . Ellers har jeg fått sykt vondt i ryggen og håper virkelig ikke det er bekkenet som kødder allerede!
 
Jeg er 16+4 i dag, og er i fin form med unntak at jeg sliter veldig med magen. Føler meg konstant oppblåst, stinn og forstoppet. Hard i hele magen, vondt å bøye seg, osv. I natt var det så ille at jeg våknet av smerter jeg tror må være luftsmerter. Blir gal av hvor ubehagelig/vondt/og plagsomt dette er. Føler ingenting hjelper heller...! Skal det være sånn her hele svangerskapet? :confused:
 
Back
Topp