Kvalme på kveld ? Og aktivitet ‍♀️

Ela

Andre møte med forumet
Er i uke 14 nå å har vært i veldig fin form til nå, utenom sliten å trøtt!

Begynt å kaste opp ved trening/lette turer til postkassen ‍♀️? Å alltid på kvelden... ikke noe morgen kvalme ... ( vil bare informere om at det ikke har vært hard trening, men lett fysisk aktivitet men alikevel) noe flere med kvelds kvalme?
 
Jeg blir på en måte mer og mer kvalm gjennom dagen. Begynte for meg med å kaste opp på trening så I det siste har jeg ikke orket å gå. Morningen er relativt ok. Bare "vanlig" morgen kvalme. Men om kveldene klarer jeg ikke bevege meg fordi jeg er Kvalm....
 
Jeg blir på en måte mer og mer kvalm gjennom dagen. Begynte for meg med å kaste opp på trening så I det siste har jeg ikke orket å gå. Morningen er relativt ok. Bare "vanlig" morgen kvalme. Men om kveldene klarer jeg ikke bevege meg fordi jeg er Kvalm....

Nej trening frister lite når det bare ender opp med å henge over do skålen :( hvor langt er du vei ? Har du hatt det slik hele tiden?...

Ligger i sengen halve dagen her - spesielt ettermiddag/kveld :(
 
Jeg er 13+1. Har hatt det slik fra før jeg tok test. Så blir verre og verre. Men virker til å ha stabilisert seg nå da :)
 
  • Liker
Reactions: Ela
Merker det godt etter jobb, da spesielt på kveld. Blir veldig kvalm, jo mer sliten jo mer kvalm. Er nå 15+2
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: Ela
Er mer kvalm på ettermiddag/kvelden. Frem til uke 11 var jeg kvalm døgnet rundt, nå våkner jeg gjerne uten kvalme men den kommer smygende utover dagen, ikke så langt uttpå dag, men ettermiddag/kveld brekker jeg meg og kaster opp noe jeg ikke gjør om morgenen.
 
  • Liker
Reactions: Ela
Back
Topp