lusemus 71
Forumet er livet
HURRA BABY

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HURRA BABY

Nei nei det skulle ikkje detDagens test er blenda som vanlig var nok bare skyggestrek eller en streifer som vistes igår.. så nå er det bare å vente på tr enda en skuffelse og den største hittil. Siden jeg alltid har fått blenda tester men fikk den svake streken igår så kjenner jeg skuffelsen var værre denne gang
Skimter noe jeg ogTok en test i dag 7 dpo, altfor tidlig men synes jeg kan skimte noe supersvakt på denvet ikke om jeg klarer å fange det på bilde engang.
Skimter noeHei! Jeg tok en test nå, vet jeg burde ha ventet til i morgen tidlig, men nå blir jeg gående å lure. Er denne positiv eller negativ?
Hei! Jeg tok en test nå, vet jeg burde ha ventet til i morgen tidlig, men nå blir jeg gående å lure. Er denne positiv eller negativ?
Hei! Jeg tok en test nå, vet jeg burde ha ventet til i morgen tidlig, men nå blir jeg gående å lure. Er denne positiv eller negativ?
Tok en test i dag 7 dpo, altfor tidlig men synes jeg kan skimte noe supersvakt på denvet ikke om jeg klarer å fange det på bilde engang.

Vanskelig å se, men skimter kanskje noeNoen som kan hjelpe meg med denne? Når en har testet lenge nok, og sett lenge nok på testen, vet man ikke riktig om en ser ting en vil se, eller ikke..
Skimter noe herVet at denne testen er helt ubrukelig. Men med vonde pupper, lilla brystvorter og like symptomer som forrige PP som endte i kjemisk så var jeg bare nødt å ta en test. Tipper et sted mellom 7 og 9 dpo siden jeg ikke har testet eller tempet etter el. Vis vedlegget 303707 Vis vedlegget 303708 Vis vedlegget 303709
Gratulerer
Ser en svak strek herHei! Jeg tok en test nå, vet jeg burde ha ventet til i morgen tidlig, men nå blir jeg gående å lure. Er denne positiv eller negativ?
Tror jeg skimter noeNoen som kan hjelpe meg med denne? Når en har testet lenge nok, og sett lenge nok på testen, vet man ikke riktig om en ser ting en vil se, eller ikke..
Klarer ikkje å skimte noen tingPrøver meg i dag også, tar omtrent en ny test hver gang jeg må tisse![]()
Gratulerer