NY terminliste januar 2020

Status
Stengt for ytterligere svar.
28.januar er både her og i februargruppen da første termindato ble satt til 5.februar. Håper det går greit at jeg er både her og der.:happy:
 
Som kommentert over vil ikke denne bli oppdatert på en stund. Så hvis ingen føler kallet og har innmari lyst på enda en ny terminliste, så kommer trådstarter tilbake om en måned og oppdaterer listen :)
 
13.01. Men får vel vite litt mer sikkert på OUL. H*n vil ikke ligge rolig så ikke så lett å måle :)
 
Som kommentert over vil ikke denne bli oppdatert på en stund. Så hvis ingen føler kallet og har innmari lyst på enda en ny terminliste, så kommer trådstarter tilbake om en måned og oppdaterer listen :)
Og i mellomtiden så sliter TGA når hun skal godkjenne til skjult gruppe...
 
22. januar :)
 
Hun er den eneste som er TGA ja.
Og jobben hennes er å sjekke at de som søker tilgang står på terminlisten. Nå blir ikke terminlisten oppdatert, ergo får hun ikke gitt noen tilgang. Fordi dere ikke lager ny liste. Det er synd.
Samtidig blir det vel ganske forvirrende å måtte sette seg på så mange terminlister? Jeg hadde ikke fått med meg at denne fantes en gang, så jeg står bare på den gamle. Ikke at det er så farlig, men det blir jo litt uoversiktlig eller? Vanskelig å få alle inn på samme liste når det stadig opprettes nye liksom.

Vet ikke hvor stor tilstrømning det er av nye brukere til skjult nå heller? De fleste har vel kanskje kommet seg inn der nå? Men det kan selvsagt hende jeg tar feil. Uansett ble vel ikke den første terminlista oppdatert på ganske lenge, så vi overlever vel :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp