Når kan bekkenløsning dukke opp?

Hvitkløver

Blir kjent med forumet
Jeg er på vei med nr 4.
Hadde bare litt bekkenløsning med de to første..en god del fra 5.mnd med nr 3.
Gårdslivet gjorde sitt til at jeg fikk trent godt i dag..hehe å nå kjenner jeg det stikker i lysken når jeg går;( hjelp!!
Kan det være at det starter allerede??
 
Ja. Jeg er gravid for 3 gang, første symptomet var bekkensmerter. Ga seg så, for å komme tilbake nå når jeg er 10 uker på vei.
 
Ja det er hormonstyet så det kan komme så tidlig. Det har bare en tendens til å bli verre og merkes mer mot slutten fordi man bærer en tyngre bør på det utsatte området
 
Når som helst. Med første hadde jeg bekkensmerter i uke 8 og ordentlig bekkenløsning fra uke 12 ca.

Denne gangen var det bekkensmertene som gjorde at jeg innså at jeg var gravid og tok test. Den var positiv :p spent på hvor tidlig jeg får bekkenløsning nå om jeg får det !
 
Hei.
Jeg hadde bekkeløsning med nr. 1 fra ca uke 32. Med nr. 2 fikk jeg det i uke 10 og hadde problemer med å sitte og gå. Jeg var ikke helt frisk i bekkenet før han var 3 år gammel. Nå er jeg gravid i uke 7. Har hatt smerter siden uke 5 og det ser ut som det blir like gale denne gangen.
Så for å svare på spørsmålet ditt så kan du merke det fra du får positiv test.
 
Jeg hadde smerter i bekkenet allerede i uke 5, men heldigvis ga det seg. Nå venter jeg bare på når de kommer tilbake :arghh:
 
Jeg hadde bekkenløsning med førstemann og begynt å merke det litt nå etter lengre turer eller en lang travel dag på jobb:dead:
 
Jeg var 100% sykemeldt fra uke 11 med nr 3, og kjenner det godt nå og er 14 uker på vei... Bekkenet krangler når jeg sitter, ligger, går og står:arghh::arghh::arghh:
 
Dette er første gang jeg er gravid, og er nå i uke 13. Begynte å få bekkensmerter i forrige uke, og denne uken har det blitt verre.
 
Dette er første gang jeg er gravid, og er nå i uke 13. Begynte å få bekkensmerter i forrige uke, og denne uken har det blitt verre.
Ta godt vare på deg selv! Kontakt fysio eller manuellterapeut som kan hjelpe deg videre med bekkenet. Bekkenløsning må taes på alvor, for du kan risikere å få kroniske smerter dersom du ikke gjør noe med det. Ikke meningen å skremme deg, men vil gjerne si det så du kan få hjelp❤ sleit fra uke 29 (startet i uke 26 men hadde ferie da), og ble 100% sykmeldt fram til fødsel. Jeg fikk god hjelp til trening, og ble helt fin igjen etter fødselen :) min søster gikk i 3,5 år før bekkenet begynte å kjennes normalt ut igjen, for hun fikk ikke hjelp..
 
Ta godt vare på deg selv! Kontakt fysio eller manuellterapeut som kan hjelpe deg videre med bekkenet. Bekkenløsning må taes på alvor, for du kan risikere å få kroniske smerter dersom du ikke gjør noe med det. Ikke meningen å skremme deg, men vil gjerne si det så du kan få hjelp❤ sleit fra uke 29 (startet i uke 26 men hadde ferie da), og ble 100% sykmeldt fram til fødsel. Jeg fikk god hjelp til trening, og ble helt fin igjen etter fødselen :) min søster gikk i 3,5 år før bekkenet begynte å kjennes normalt ut igjen, for hun fikk ikke hjelp..

Takk for omtanke og tips. Skal til kiropraktor til uken. Begynner der. Har definitivt tenkt til å ta det på alvor, har hørt skrekkhistorier.
 
Jeg merker ubehag i korsryggen dersom jeg går/står over en litt lengre periode. Kan det være begynnende bekkenløsning? Vet ikke hva jeg på en måte skal kjenne etter... hva slags smerter/ubehag er set typisk snakk om når det er bekkenløsning?

God bedring til alle dere som sliter med det allerede! <3
 
Hadde ingen bekkenplager med første.

Fikk bekkenløsning denne gang allerede fra uke 6.. Uke 13 nå og blir verre og verre for hver dag
 
Jeg merker ubehag i korsryggen dersom jeg går/står over en litt lengre periode. Kan det være begynnende bekkenløsning? Vet ikke hva jeg på en måte skal kjenne etter... hva slags smerter/ubehag er set typisk snakk om når det er bekkenløsning?

God bedring til alle dere som sliter med det allerede! <3

Da jeg hadde bekkenlåsning sist, begynte det med det jeg trodde var korsryggsmerter. De er ett bekkenledd på hver side litt nedenfor korsryggen. Føltes som ryggvondt, og strålte etterhvert ned i beinet. Kiropraktor hjalp veldig!
 
Back
Topp