Lang vei til føden?

1 km dit. Er mer bekymret for pass til storebroren hvis jeg føder før 5 august.
 
1,5-2t her... Men tror det går så fint så, en fødsel er jo ikke akkurat over på null komma niks :) og får ambulanse med jordmor hvis man føler at det haster!
 
50 min ca. Enda lengre tid i rushen. Alt for langt for min del. Kan føde raskere enn det med tanke på de to andre. Håper vannet går for da er jeg sikker på at fødselen er i gang og vi kan dra. Har hatt vondt kynnere siden uke 11 og har nå masrier fordi mc Donalds ga min datter lettbrus og jeg drakk av den, jeg tåler ikke lett brus og får kramper i magen av det uten at jeg er gravid. Ikke fått k meg noe lettbrus på 1 år så er ganske dårlig nå.
 
5 min med bil :) Ser ned på sykehuset fra verandaen. Holder oss hjemme/i nærheten av bilen de siste ukene og legger fødebagen i bilen. Da er vi safe og vel så det. Føles egentlig veldig trygt og fint!
 
Samme som Duria, ser sykehuset hjemmefra :) Og siden det ikke er vinter og is overalt er det til og med gjennomførbart om jeg må gå dit selv, nedoverbakke og greier :p
 
Det kommer ann på trafikken. Med lite trafikk tar det ca. 15-20 min, men er det mye trafikk kan det sikkert ta 45 min. Jeg er egentlig ikke bekymret for trseveien til føden når jeg er hjemme. Jeg er mer bekymret hvis det skjer i ferien, da blir det langt å dra.
 
Last edited:
45 min med bil. Tenker ikke over avstanden da jeg har blitt satt igang de andre gangene :)
 
30-50min, avhengig av trafikken. Grei avstand som skal gå fint:) tar lenger tid dersom min mann er på jobb når det skjer siden det tar 25-40 min fra jobb til osso_O
 
55 minutter. Sommerstengt 15 minutter unna. Så jeg gruer meg til lang kjørevei.
 
Har ikke lang avstand, 10-15 min kjøring eller 45 min kollektivt, men har ikke egen bil. Bor midt i byen, så har vanligvis ikke behov for det. Men kjenner at tanken på å være avhengig av taxi i akkurat denne situasjonen stresser meg litt.
 
Samme som Duria, ser sykehuset hjemmefra :) Og siden det ikke er vinter og is overalt er det til og med gjennomførbart om jeg må gå dit selv, nedoverbakke og greier :p

Samme her :p Og skulle det bli taxi koster det ikke mye. Tror kanskje bussen ikke er sååå aktuell, selv om den går hvert 10. minutt. Haha
 
Ikke langt til sykehuset her heller heldigvis. ca. 15 min til sykehuset fra der vi bor. Så bekymrer meg egentlig ikke om det. Tror turen går ganske greit, men klart med rier så en del smertefullt ja.:nailbiting:
 
1,5 time.. Hadde veldig rask fødsel sist så er vel spent på hvordan dette blir. Håper inderlig på vannavgang først slik at man bare kan reise og forhåpentligvis har litt god tid.
 
10-15 minutter fra sykehuset. :) Husker fra sist gang at det var ubehagelig med transport, med rier kjente jeg hver minste rille eller hump i vegen.
 
Back
Topp