Lang vei til føden?

45-60 minutter
Forrige fødsel var en langdryg affære så jeg var egentlig ganske rolig i forhold til reisetida denne gangen. Helt til jeg var på fødselsforberedende samtale med jordmor på sykehuset.....
Da jeg fortalte at «normalfødslene» i vår familie (mamma og søstrene mine har født 8 barn) et raske fødsler på rundt 2 timer, sa jordmor at vi måtte overhode ikke ta d med ro nå med nummer to....
så er litt stressa på at noe skal skje i bilen på tur utover, men har bonde til mann som tar imot 30 kalver og 150 lam i året så får stole på at han klarer med en menneskefødsel i bilen om d skulle stå om :smiley-bounce015
 
Vi har vel ca 5 min i bil til sykehuset, men har ikke bil så må vel belage oss på noe sånt som 10-15 min inkludert å ringe taxi eller noen kjente
 
Vi har vel ca 5 min i bil til sykehuset, men har ikke bil så må vel belage oss på noe sånt som 10-15 min inkludert å ringe taxi eller noen kjente
 
Nei, heldigvis bare 15 min :)

- Har Egentlig 3 sykehuse som alle er 15 min hjemmefra :)
 
Bare 10min til sykehuset her, men stressa pga må vente på barnevakt for våre 4 små barn, og har flere styrtfødsler bak meg så nervøs for å ikke rekke frem:(
 
Vi har 5 min å kjøre, men barnevakten bor to timer unna. Har en backup, men han bor 45 min unna.
 
Bor rett ved sykehuset, 2 -3 min. i bil. Glad for det da jeg ikke har hatt lange fødsler før.
 
Back
Topp