Juni 2019 <3

Klemmer til alle dere som har fått negative tester. ❤️

Jeg må dessverre også melde meg inn i samme klubb. Fått negativ test, og kan flyttes til ikke gravid.
Skuffelsen er stor, og vond. Hadde troa denne gangen..

Lykke til alle her. Håper vi med negative møtes igjen i høstgrupper og at vi lykkes ❤️
Ånei :( Vet hvor vond den skuffelsen er! Du må ha masse lykke til i høst, da sitter spiren skal du se :Heartred

Lykke til alle dere damer som satser på en liten spire til høsten:Heartred måtte sommeren fylles med aktiviteter og sprell. Varm, sommerklem:hug003

Klemmer til alle dere som har fått negative tester. ❤️

Jeg må dessverre også melde meg inn i samme klubb. Fått negativ test, og kan flyttes til ikke gravid.
Skuffelsen er stor, og vond. Hadde troa denne gangen..

Lykke til alle her. Håper vi med negative møtes igjen i høstgrupper og at vi lykkes ❤️
Ånei! Håper virkelig det klaffer neste gang! <3

TR er ankommet og nok ett vennepar venter sitt første barn. Veldig glad på deres vegne, men får en dårlig følelse av å ikke klare å bli gravid selv:(:(:( Godt det nærmer seg sommerferie nå.

Jeg er gravid :Heartred fikk det nettopp bekreftet på blodprøve også.

Vedlegg

• 20190711_110820.jpg
    20190711_110820.jpg
    44,7 KB · Visninger: 82
TR er ankommet og nok ett vennepar venter sitt første barn. Veldig glad på deres vegne, men får en dårlig følelse av å ikke klare å bli gravid selv:(:(:( Godt det nærmer seg sommerferie nå.
Fjellgeita! ❤️ Masse klem til deg!
Åh. Du aner ikke hvor jeg forstår deg. Akkurat det samme som har skjedd her. TR kom, og samme dag forteller nok et vennepar at de venter.. Føler meg så mislykka.

Back
Topp