Håper dette går bra!♥️

Så kjekt. Gratulerer. Blir så glad av å høre at det går bra med dere som blør.
 
Så kjekt. Gratulerer. Blir så glad av å høre at det går bra med dere som blør.
Takk!♥️ Ja, blir glad av sånt!
Deilig å få en grunn og faktisk, hadde noen blødninger i forrige svangerskap og fikk aldri noen grunn. Har tenkt mye på dette nå, siden det ikke gikk bra forrige gang, følte den beskjeden roet meg litt ned på det.:)
 
Kan jeg godt forstå. Du blir litt mindre bekymret hvis du vet grunnen til at det skjer.
 
Så flott ultralydbilde! Gratulerer!
 
Da har vi vært på ultralyden til duo-testen og alt ser fint ut med lille sprell.♥️
Fikk svært lave sannsynligheter for trisomiene.
Jeg er veldig glad og fortsetter å håpe.♥️
 
Da har vi vært på ultralyden til duo-testen og alt ser fint ut med lille sprell.♥️
Fikk svært lave sannsynligheter for trisomiene.
Jeg er veldig glad og fortsetter å håpe.♥️

Så kjekt! Jeg hadde senabort i uke 21 for noen år siden, så vet hvordan det er å være stresset i neste svangerskap. Har fått et friskt barn etter det, heldigvis, og nå er det på an igjen. Skal på ultralyd til duotest om en ukes tid, håper det går like bra som for dere. :)
 
Da har vi vært på ultralyden til duo-testen og alt ser fint ut med lille sprell.♥️
Fikk svært lave sannsynligheter for trisomiene.
Jeg er veldig glad og fortsetter å håpe.♥️
Sniker.
Så bra å høre etter dine fæle opplevelser. Jeg har selv et hematom dette svangerskapet og syns det er godt å høre andre som går gjennom det samme men som det går bra med. Lykke til :)
 
Så kjekt! Jeg hadde senabort i uke 21 for noen år siden, så vet hvordan det er å være stresset i neste svangerskap. Har fått et friskt barn etter det, heldigvis, og nå er det på an igjen. Skal på ultralyd til duotest om en ukes tid, håper det går like bra som for dere. :)
Ja, da kjenner du godt til stresset jeg opplever nå tenker jeg.♥️ Håper denne graviditeten oppleves lettere for deg etter at du har fått et frisk barn. Og håper duotesten går like bra for dere.♥️
 
Sniker.
Så bra å høre etter dine fæle opplevelser. Jeg har selv et hematom dette svangerskapet og syns det er godt å høre andre som går gjennom det samme men som det går bra med. Lykke til :)
Tusen takk!:happy: Lykke til til deg også, håper alt går bra og at hematomet ordner seg.♥️
 
Ja, da kjenner du godt til stresset jeg opplever nå tenker jeg.♥️ Håper denne graviditeten oppleves lettere for deg etter at du har fått et frisk barn. Og håper duotesten går like bra for dere.♥️

Det er helt klart lettere denne gangen, men jeg klarer ikke helt å glede meg over graviditeten før duotesten er overstått. Håper virkelig det går bra for dere denne gangen! Og det gjør det helt sikkert. :)
 
Det er helt klart lettere denne gangen, men jeg klarer ikke helt å glede meg over graviditeten før duotesten er overstått. Håper virkelig det går bra for dere denne gangen! Og det gjør det helt sikkert. :)
Skjønner godt du var/er spent på duo-testen, håper den har gått greit, hvis du har tatt den nå.:)
 
Ultralyd uke 15, alt ser fortsatt ut som det skal og jeg holder håpet oppe!♥️
4EE0F20D-256F-456A-8AFB-632CD6506E1D.jpeg
 
Back
Topp