Jeg er femtegangsfødende, og er 34+1 i dag. Har de siste dagene hatt mye rielignende smerter nederst i magen og ryggen som kommer i tak en stund (1-2t), før det gir seg igjen. Hadde det sånn i noen uker av og på i mitt tredje svangerskap, men fødte ikke før tre dager etter termindatoen allikevel.
Er det noen andre som har det sånn? Har det ført til tidligere fødsel i så fall? På den ene siden håper jeg selvsagt at mini blir i mange i flere uker til, samtidig er det ufattelig slitsomt å ha det sånt i lang tid før fødsel (husker jeg var utslitt da jeg endelig fødte tredjemann etter å ha hatt ‘lure-rier’ i mange timer i strekk i ukesvis). Virker som det er lite å gjøre med(><)
Er det noen andre som har det sånn? Har det ført til tidligere fødsel i så fall? På den ene siden håper jeg selvsagt at mini blir i mange i flere uker til, samtidig er det ufattelig slitsomt å ha det sånt i lang tid før fødsel (husker jeg var utslitt da jeg endelig fødte tredjemann etter å ha hatt ‘lure-rier’ i mange timer i strekk i ukesvis). Virker som det er lite å gjøre med(><)

har også hatt en del masrier i det siste. Våknet kl 5 nå og trodde helt seriøst fødselen var i gang et øyeblikk. Det var så vondt i korsryggen under kynnerene(mine rier har alltid kjentes i bare korsryggen), men etter en tur på do og litt endring av sittestilling gikk det over igjen. Husker jeg hadde mye slike tak på slutten av forrige svangerskap også. Slitsomt! Alle ungene er født til termin, altså etter uke 37.