Murringer/modningsrier?

Hvor langt er du på vei nå? Er det tvillinger? :)

Jeg er 35+3 nå, så antar at ikke mini kommer på en stund enda siden jeg har født noen dager etter termindatoen alle andre ganger! Har gitt seg litt for min del her- har fortsatt litt murringer og stikninger/nedpress, men ikke vært smertefullt på en stund så jeg sover litt bedre:)

Neida, gikk med tvillinger sist svangerskap. Formulerte meg kanskje litt dårlig. Denne gangen er det (heldigvis) bare en:angelic: er 34+5 i dag :) har hatt en del stikking/nedpress i det siste jeg også. Syns magen har sunket litt?! Kanskje babyen har lagt seg mer nedi bekkenet.
Vi er på ferie i skrivende stund med de andre barna. Etter nattens masrier kjenner jeg at jeg er litt nervøs:eek: ikke for det, de har sykehus her også, universitetssykehus faktisk, så det er jo ingen fare:D

Neida, gikk med tvillinger sist svangerskap. Formulerte meg kanskje litt dårlig. Denne gangen er det (heldigvis) bare en:angelic: er 34+5 i dag :) har hatt en del stikking/nedpress i det siste jeg også. Syns magen har sunket litt?! Kanskje babyen har lagt seg mer nedi bekkenet.
Vi er på ferie i skrivende stund med de andre barna. Etter nattens masrier kjenner jeg at jeg er litt nervøs:eek: ikke for det, de har sykehus her også, universitetssykehus faktisk, så det er jo ingen fare:D

Magen min har også sunket- veldig! Får flere kommentarer på at jeg ser fødeklar ut(><) Merker jeg begynner å bli sliten av å sove så dårlig pga maserier om natten uten at det fører til noe.. Men lite å gjøre annet enn å vente uansett! Håper du klarer å kose deg litt på ferie da! Og trygt å vite at det er et stort sykehus i nærheten:)

Back
Topp