Symptomer

Baby spire 19

Blir kjent med forumet
Noen som vet hva man skal gjøre om man mistenker, at noe ikke er som det skal være? Er "kun" i uke 5, men har det helt for jævlig. Korsryggsmerter, kvalm, hetetokter og vondt... Hvor lav terskel er det for at ringe legevakta, selvom det bare er 1 dag til mandag? :banghead:
 
Hvis du virkelig føler at noe ikke er som det skal og ikke klarer å roe deg så ville jeg tatt en telefon til legevakta. Om så bare for å bli roet ned litt. Bedre å sjekke en gang ekstra enn for lite om magefølelsen sier det.

Jeg har ingen spesiell erfaring basert på det jeg sier altså, men du bør vel også følge med på om du feks har feber?

Håper alt er i orden og at du føler deg bedre snart ❤️
 
Hvis du virkelig føler at noe ikke er som det skal og ikke klarer å roe deg så ville jeg tatt en telefon til legevakta. Om så bare for å bli roet ned litt. Bedre å sjekke en gang ekstra enn for lite om magefølelsen sier det.

Jeg har ingen spesiell erfaring basert på det jeg sier altså, men du bør vel også følge med på om du feks har feber?

Håper alt er i orden og at du føler deg bedre snart ❤️

Takk for svar. Er bare redd de blir at si på legevakta, at om jeg holder på at miste, så er jeg ikke så langt i svangerskapet uansett.. Fikk dette svar da jeg var 11 +2 uke med første barnet mitt og begynte at blø... (var morkaka men gikk bra).

Ingen feber eller blødning så langt. Håper det roer seg snart.
 
Håper alt går bra med spiren ❤️
 
Vet ordentlig smerter hadde jeg kontaktet legevakt. Kan jo være snakk om exu i verste fall, selvom man selvfølgelig satser på at det ikke et det <3. Går det bedre?
 
Takk for svar. Er bare redd de blir at si på legevakta, at om jeg holder på at miste, så er jeg ikke så langt i svangerskapet uansett.. Fikk dette svar da jeg var 11 +2 uke med første barnet mitt og begynte at blø... (var morkaka men gikk bra).

Ingen feber eller blødning så langt. Håper det roer seg snart.
Uff, det kan jeg forstå. Håper alt ordner seg, mest sannsynlig er jo alt slik det skal ❤️ så får du ev. Ta den telefonen til legen på mandag, mtp. Beskjeden du fikk sist bør jo det være grunn nok til å få sjekket litt.
 
God bedring:Heartredhåper alt går bra
 
Hvordan er det med deg i dag, @Baby spire 19 ? :Heartred
 
Back
Topp