Drikke

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Hei :)

Hva slags drikke er greit og drikke? Er det greit med 1 lite glass brus til taco? Feks lettvarianten Mozell eple & drue? Eller er denne varianten fy fy ?

Holder meg unna det med koffein i. Drikker ellers om dagen bare vann og litt melk.

:happy:
 
Veldig flott hvis du klarer å drikke masse vann, men jeg synes det er vanskelig. Jeg pleier å ha litt sitron, bringebær eller agurk i for å få litt smak. Ellers drikker jeg en del boblevann på jobb, og eplejuice blanda med farris til kos. Jeg drikker brus også, i moderate mengder. Samme med kaffe, det må jeg ha for å komme gjennom arbeidsdagen, men prøver å holde meg til to kopper :shy:

Med unntak av alkohol og koffein vet jeg ikke om det er noen spesielle drikkeråd for gravide, men man blir jo rådet til å prøve å fokusere på et sunt kosthold da ;)
 
Jeg tenker alt med måte :) (bortsett fra ting en åpenbart ikke skal spise eller drikke som gravid da :p) Kos deg med et glass brus til tacoen :D
 
Jeg drikker det jeg har lyst på. Med unntak av alkohol selvsagt. Blir kvalm av å tenke på kaffe om dagen, så det holder jeg meg unna. Men hadde jeg hatt lyst på det, hadde jeg tatt en kopp om dagen :happy:
 
Jeg sliter litt, skjønner nå hvor avhengig jeg var av Pepsi Max! :woot: Er på ferie nå, og mannen storkoser seg med både det ene og det andre. Savner noe å kose meg med på kveldene, så har gått til innkjøp av Fanta zero. Prøver å holde meg til å drikke vann og farris, en kopp kaffe om dagen, og en Pepsi max en sjelden gang. Sånn sett blir det nok lettere å komme hjem til hverdagen. :p
 
Jeg sliter litt, skjønner nå hvor avhengig jeg var av Pepsi Max! :woot: Er på ferie nå, og mannen storkoser seg med både det ene og det andre. Savner noe å kose meg med på kveldene, så har gått til innkjøp av Fanta zero. Prøver å holde meg til å drikke vann og farris, en kopp kaffe om dagen, og en Pepsi max en sjelden gang. Sånn sett blir det nok lettere å komme hjem til hverdagen. :p
Samme her, alt for glad i cola zero:singing:
 
Jeg drikker et par glass pepsi max om dagen, men skal prøve å kutte ned. Det er liksom blitt min «kaffe» nå når jeg har sluttet med godteri osv.
 
Er blitt litt mye søtt her i det siste for det hjelper litt mot kvalmen, håper det roer seg snart sånn at jeg kan roe litt inntaket..
 
Jeg har kuttet ned på Pepsi Max og kaffe, siden vi ikke bør ha mer enn 200 MG koffein (2 kopper kaffe) per dag.
For meg var kaffe lett å kutte ned - svart kaffe smaker ikke godt nå... Elsker egentlig kaffe!!
 
Her går det en god del brus :hilarious: Pepsi max, first price appelsinbrus. Vann gjør kvalmen mye verre på morningen for min del, så brus på morningen og vann utover dagen + kveld :bag:
 
Back
Topp