H1985
Blir kjent med forumet
Hei,
Er det flere her som ikke kan jobbe under graviditeten?
I mitt yrke kan man jobbe frem til uke 12, eller å velge å gå ut i "permisjon" med en gang man finner ut at man er gravid.. Man får svangerskapspenger av NAV under tiden man går hjemme..
Jeg gruer meg så til å gå hjemme alene i mange måneder, på ett sted jeg ikke har noe nettverk. Derfor jobber jeg nå så lenge jeg kan, og så lenge formen holder.. Men kjenner 12+ timers lange arbeidsdager med hardt fysisk arbeid kan bli utfordrende..
Hvordan få tiden til å gå frem til fødsel?
Er det flere her som ikke kan jobbe under graviditeten?
I mitt yrke kan man jobbe frem til uke 12, eller å velge å gå ut i "permisjon" med en gang man finner ut at man er gravid.. Man får svangerskapspenger av NAV under tiden man går hjemme..
Jeg gruer meg så til å gå hjemme alene i mange måneder, på ett sted jeg ikke har noe nettverk. Derfor jobber jeg nå så lenge jeg kan, og så lenge formen holder.. Men kjenner 12+ timers lange arbeidsdager med hardt fysisk arbeid kan bli utfordrende..
Hvordan få tiden til å gå frem til fødsel?

men ikke mye på en dag, for da ble jeg sengeliggende dagen etter.
selvom jeg akkurat nå føler at jeg har vært hjemme en evighet. Er til vanlig super sosial, og ble guffen i humøret hvis ikke jeg fikk sosialisert meg iløpet av en dag