Vogn

Sikler litt på en Silver Cross Wave Duovogn, og Stokke Trailz. Men først må de testes ut i butikk, også må vi vurdere hvor mye penger vi vil bruke. Tror vi kjøper ny vogn til hjemmebruk og en brukt til barnehage.

Har begynt å kikke litt, men det er en god stund til vi skal kjøpe! Er nok litt forfengelig så har lyst på en som er fin (men skal selvfølgelig tenke komfort og brukervennlighet også!)

Har ikke begynt å se på noe ennå :) Vil se at alt står bra til før jeg drømmer meg bort :)

Har bestemt meg :angelic: (men venter seff med bestilling)
Bor på landet, og tenker å trille mye, så blir en praktisk og stødig vogn fra Emmaljunga :gen014 Var veldig fornøyd med en fra det merket sist også:happy090

Vi kjøpte emmaljunga mondial deluxe ny til storebror, blir nok brukt litt til denne babyen også. Vognen er veldig stødig og god å trille, men veldig stor, klumpete og tung. Vi kommer nok til å kjøpe en ny vogn som er lettere å reise i bil med, ha med på småturer, shopping osv:) Vi hadde også adapter for å feste bilstol direkte på understellet til vognen, det ble mye brukt!

Vi har en uppababy vista som ettåringen bruker. Den kan gjøres om til søskenvogn, så vi håper egentlig at vi ikke trenger å kjøpe noe mer :bookworm:

Vi har Emmaljunga Super Viking fra før så vi bruker den om vi ikke må gå for søskenvogn :) Er veldig fornøyd med den!

Har du sett det finnes en go double adapter til super viking, så den kan gjøres om til søskenvogn. :happy:

Jeg tror vi går for bugaboo donkey duo da våre vil skille ca 17 mnd :D

Stokke kommer med ny vogn i sommer (Stokke beat). Den gleder jeg meg til å kikke på

Vanskelig med vogn altså..ikke for tung, mulighet til å snu sportsdel mot deg, ikke for liten sportsdel (en som kan vare tiden ut).. hmmm.. godt det er lenge til

Har fra før da vi har ett barn. Viktig å tenke på hvilke behov man har. Stor/liten vogn i forhold til plass i bil, skal den trilles i terreng, asfalt eller begge osv. Vi har en Emmaljunga super nitro. Den kan brukes både til terreng og asfalt, men synes i grunnen den tar alt for mye plass i bagasjerommet. Den har svingbare forhjul som kan låses. Hadde jeg valgt nå skulle jeg hatt emmaljunga nxt 90. :)

Vi har en Bugaboo Buffalo fra før som vi er superfornøyde med, så satser på at den holder til tredje barnet også :) Men skulle vi ha kjøpt ny vogn, hadde vi garantert kjøpt en Bugaboo Fox siden vi har så gode erfaringer med Bugaboo fra før :)

Jeg og har en Bugaboo Buffalo jeg digger, så trenger ikke ei ny vogn.

Back
Topp