Junitråden!

Klesvask har overtatt gulv på vaskerommet. Gjett kva eg gjør no og kva eg skal i helgo? :D

Kos deg med klesvask :)
Har et lite fjell å bestige jeg og. Skal du noe spesielt siden du vasker så, eller er det etter speiderleiren?

Kos deg med klesvask :)
Har et lite fjell å bestige jeg og. Skal du noe spesielt siden du vasker så, eller er det etter speiderleiren?

Vasker etter leir i pinsen og me reise på ny leir 29.6 smiley-chores003smiley-chores003smiley-chores003 Dette er ikkje lite fjell. Eg må klatre over ulike hauger, eg har sortert etter farge og ull. Eg får bruke tørketrommel til huseier. Men kan ikkje bruka vaskemaskin og tørketrommel samtidig.:banghead:

Vasker etter leir i pinsen og me reise på ny leir 29.6 smiley-chores003smiley-chores003smiley-chores003 Dette er ikkje lite fjell. Eg må klatre over ulike hauger, eg har sortert etter farge og ull. Eg får bruke tørketrommel til huseier. Men kan ikkje bruka vaskemaskin og tørketrommel samtidig.:banghead:

Æsj, så kjedelig å måtte vente sånn :(

Prøver å motivere meg selv til å trene. Det er vanskelig! Jeg må dusje i kveld uansett, så da er det like greit å trene først.

Sitter og lurer på om dataen min begynner å bli gammel og syk..

Burde finnes sjuk data dag:laughing002 Håpe du finner ut av det :)
Den har tullet ganske lenge.
Går i dvale i hytt og pine, og vanskelig å få opp igjen.
Bruker også 100 år på å starte opp noe som tyder på at den trenger en seriøs bios oppdatering.
Samtidig som at den kjører Windows 7, og det systemet begynner å bli gammelt...
Kan alltids oppdatere, men ikke sikker på at det vil lønne seg.

Back
Topp