Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klesvask har overtatt gulv på vaskerommet. Gjett kva eg gjør no og kva eg skal i helgo?![]()
Kos deg med klesvask
Har et lite fjell å bestige jeg og. Skal du noe spesielt siden du vasker så, eller er det etter speiderleiren?

Dette er ikkje lite fjell. Eg må klatre over ulike hauger, eg har sortert etter farge og ull. Eg får bruke tørketrommel til huseier. Men kan ikkje bruka vaskemaskin og tørketrommel samtidig.
He heKlesvask har overtatt gulv på vaskerommet. Gjett kva eg gjør no og kva eg skal i helgo?![]()
Vasker etter leir i pinsen og me reise på ny leir 29.6Dette er ikkje lite fjell. Eg må klatre over ulike hauger, eg har sortert etter farge og ull. Eg får bruke tørketrommel til huseier. Men kan ikkje bruka vaskemaskin og tørketrommel samtidig.
![]()
Heier på degPrøver å motivere meg selv til å trene. Det er vanskelig! Jeg må dusje i kveld uansett, så da er det like greit å trene først.

Æsj, så kjedelig å måtte vente sånn![]()
He he
Omtrent som her
Håper mannen tar endel sv det i helgen så det meste er rent når vi kommer hjem
Vi reiser jo bort jeg og kengubarnet så sa får mannen kose seg med klesvasken hjemmeKun meg her og fingeren eg kutta, må vera i ro.
Vi reiser jo bort jeg og kengubarnet så sa får mannen kose seg med klesvasken hjemme![]()
Prøvde på det for 10 minutter siden, ga fort opp.Jobbe litt da
Sitter og lurer på om dataen min begynner å bli gammel og syk..
Håpe du finner ut av det Den har tullet ganske lenge.Burde finnes sjuk data dagHåpe du finner ut av det
![]()
Sov godtDa seie eg god natt![]()
Sov godtDa seie eg god natt![]()