Tul...

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Septemberlykke 2024
i morgen.
Gruer meg og gleder meg!
Og redd, redd for att de ikke finner noe, eller det de finner ikke lever lengere...

De to forrige fullgåtte svangerskapene sli aldri tanken meg att noe kunne gå galt.
Nå har jeg gått i mange uker å bekymret meg...
Tenkt på alt mulig som kan møte oss i morgen.

Er så nervøs.... :bored::nailbiting:
 
Det går nok fint! :) Jeg skal på lørdag selv, og har tenkt samme tanken. Hva om de ikke finner noe osv. Bestilte meg doppler som jeg fikk i dag, og fant utrolig nok hjertelyden. Så nå greier jeg å slappe av :)
 
Det går nok fint! :) Jeg skal på lørdag selv, og har tenkt samme tanken. Hva om de ikke finner noe osv. Bestilte meg doppler som jeg fikk i dag, og fant utrolig nok hjertelyden. Så nå greier jeg å slappe av :)

Hvilken dopler bestilte du? :)
 
i morgen.
Gruer meg og gleder meg!
Og redd, redd for att de ikke finner noe, eller det de finner ikke lever lengere...

De to forrige fullgåtte svangerskapene sli aldri tanken meg att noe kunne gå galt.
Nå har jeg gått i mange uker å bekymret meg...
Tenkt på alt mulig som kan møte oss i morgen.

Er så nervøs.... :bored::nailbiting:

Kjenner så igjen den følelsen, men jeg er sikker på at dette vil gå bra. :)
 
Babyplan sin. :) Funker strålende. Kan laste ned en app hvor du kan ta opp lyden og måle hjerteslagene :excited001
Hvor langt på vei ei du? Og er det første barnet? :) har veldig lyst til å bestille en selv også!

Var det denne her du kjøpte? Om ikke, del gjerne link :angelic:❤️
 
Hvor langt på vei ei du? Og er det første barnet? :) har veldig lyst til å bestille en selv også!

Var det denne her du kjøpte? Om ikke, del gjerne link :angelic:❤️

Kjøpte denne https://www.billige-tester.no/merker/babyplan/babyplan-ultralydsmonitor/ o_O

Jeg er ikke mer enn 7+6 i dag med nr 1, så forventet ikke å finne enda, men det gikk. Er med en fin oversikt i bruksanvisningen på hvor du skal lete etter antall uker på vei. Måtte presse den ganske bra innover (mulig ettersom jeg har en del polstring), men fant lyden :)
 
i morgen.
Gruer meg og gleder meg!
Og redd, redd for att de ikke finner noe, eller det de finner ikke lever lengere...

De to forrige fullgåtte svangerskapene sli aldri tanken meg att noe kunne gå galt.
Nå har jeg gått i mange uker å bekymret meg...
Tenkt på alt mulig som kan møte oss i morgen.

Er så nervøs.... :bored::nailbiting:
Jeg kjenner også på en bekymring jeg ikke kjente med de to første. Krysser fingrene for at alt er bra <3
 
Jeg skal også på tul i morgen! Er såååå spent! Og jeg har akkurat de samme tanken som deg, akkurat som sist gang.. Det eneste jeg tenker på idag er at det hjertet skal slå i morgen :arghh: er vondt å tenke sånn også..
 
Kjøpte denne https://www.billige-tester.no/merker/babyplan/babyplan-ultralydsmonitor/ o_O

Jeg er ikke mer enn 7+6 i dag med nr 1, så forventet ikke å finne enda, men det gikk. Er med en fin oversikt i bruksanvisningen på hvor du skal lete etter antall uker på vei. Måtte presse den ganske bra innover (mulig ettersom jeg har en del polstring), men fant lyden :)
Kunne du vært så snill å lagt ut et bilde av hvor man burde prøve med doppleren i de forskjellige ukene?:happy:
 
Jeg skal også på tul i morgen! Er såååå spent! Og jeg har akkurat de samme tanken som deg, akkurat som sist gang.. Det eneste jeg tenker på idag er at det hjertet skal slå i morgen :arghh: er vondt å tenke sånn også..

Far ble syk, spydde i natt av tAnnværk, såklart får han time lint med ul...
Så nå er jeg enda mer nervøs... tenk om noe er galt og jeg er her alene...
Sitter å venter nå for å komme inn
 
Hvordan gikk det med deg?❤❤❤

Alt gikk bra.
Siden vi ikke helt viste hvor langt vi var og gikk utifra mens så hadde vi ikke bommet så mye.
9+2 idag vi trodde kansje 10+
Men en liten bamsemums på 22,5mm med ett bankende hjerte og bra med fostervann. Alt så veldig bra ut :)
 

Vedlegg

  • 63370AAD-F284-4D79-8A26-9DF86DA5E8E4.jpeg
    63370AAD-F284-4D79-8A26-9DF86DA5E8E4.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 55
Så herlig! Min tur i morgen klokken 13.00. Er så nervøs :-( Mannen er bortreist så må dra alene. Er skikkelig redd de ikke skal finne noe!. Tenkte aldri sånn med mine to tidligere. Er 7+3 i dag
 
Back
Topp