Pusern
Gift med forumet
Vært sofagris siden søndag, havna skikkelig utpå i helgen![]()
Ny uke og nye muligheter nå!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært sofagris siden søndag, havna skikkelig utpå i helgen![]()
Sa ikke det var dårlig, sa bare at det var under 30.000
I morgen kommer jeg nok ikke på mer enn en 12-13.000.
Fornøyd nå
Prøver å gå på nå.
Kjente på kroppen at tanta-vekta kom dagen etter veiing forrige fredag i tillegg til pinse-mat og overspising.
Har også sommeravslutning i klassen til Liv på torsdag..
Vil helst ikke ha + på fredag
Ja ! Drøyer til neste uke Når jeg er ferdig med eksamen nr 7Ny uke og nye muligheter nå!!!!
Satser på detSikkert ikke like ille![]()
Så braPleier ikke å være så ille helgen etter en langweekend hvor det ikke er ferie enda.
Kanskje vi også skal dra
Blei litt vel menDet skal gjøres det ogsåviktig å kose seg litt noen ganger
![]()
Ja ! Drøyer til neste uke Når jeg er ferdig med eksamen nr 7
Jeg tviler på det, men vil heller bli positivt overrasket enn skuffet over meg selvDu er jo superflink!!!
Kryssser fingrene for et bedre resultat fredag enn du frykter.
Du er ikke den enesteHer er også tanta kommetog litt mye snop i pinsen... Spent på fredag ja
![]()
Nå er det naturfag som står igjenSå flink du er!!! Hva leser du? Og lykke til!!!
Som jeg trodde...+0,2 denne uken
Heldigvis ikke mer!![]()
Lykke til dere som skal veie i morgen
Som jeg trodde...+0,2 denne uken
Heldigvis ikke mer!![]()
Ja da, jeg veide i morges, kan da ønske der lykke til også.Minus 0,2 her - og som jeg pleier si «minus er minus».
Så koselig da.Var i operaen og så «hvite netter» pluss middag med venninner i går kveld. Ble både god mat, 3 glass vin og få skrittmen veldig verdt opplevelsen
![]()
Ja, jeg må fortelle meg selv det så jeg ikke blir deprimertDet er ikke mye og du vet hvorfor![]()