Skravletråd

Jeg har en "tulling" av en mann.
Altså, det er mandag, mandag er dag med treningsfri.
Vel i morges far der fryktelig stille her, eldste spilte, mellomste hadde sovet over hos ei venninne og ikke var kommet hjem enda, og Lille U var veldig opptatt med å bygge togbane.
Jeg kjedet meg så tok en treningsrunde.
Når vi grillet litt senere på dagen spurte mannen hva jeg var kommet opp på med skritt, da var jeg på rundt 22.000.
Svarte og så at det ikke blir så mye mer siden jeg hadde tatt en liten øl, og trener ikke med alkohol i blodet.
Han spøker til bake om at det går jo fort ut, og jeg klarer vel 30.000 i dag, klokken er jo bare 16.
Det var en spøk.....
Men det betyr ikke at jeg ikke tar utfordringen.
Er på 30.154 skritt nå

Du er rå!!!!

Du er rå!!!!
Endte opp på 30.445 skritt, og veldig fornøyd med det.
Klokken så også at jeg hadde gått 139 etasjer opp så er utrolig bra. Veldig bra trening å bevege seg oppover

Hei på dere! Så kjekt at flere vil bevege seg mer. Hvordan klarer dere gå så syyyykt mange skritt om dagen? hva er deres beste tips?

Hei på dere! Så kjekt at flere vil bevege seg mer. Hvordan klarer dere gå så syyyykt mange skritt om dagen? hva er deres beste tips?

Kommer an på hva du mener med sykt mange skritt :p i høysesong på jobb går jeg minst 30000 daglig på jobb. Har en del løfting IG bæring :p nå i lavsesong må jeg begynne å jobbe, kiloene kommer tilbake :o

Er ikke bestandig jeg klarer det.
De fleste dager ligger jeg et sted mellom 10 og 20.000 skritt.
Jeg SKAL over minst 10.000 hver dag.
Det er for meg en påminnelse på at jeg ALDRI skal tilbake til der jeg var, over 100 kg.
Dager jeg trener, ute og løper, på kvelden er det lett å komme rett over 20.000.
Dager jeg ikke trener er det ikke like lett.
Dersom jeg ligger under 10.000 når kvelden kommer på dager jeg ikke trener har jeg et par turer i nærområder at forskjellige lengder jeg går alt ettersom hvor mye jeg mangler etter at de yngste barna er i seng (mannen er hjemme og passer på).
Lite tips, dersom du bruker klokke til å telle skritt og du er ute og triller en del, heng klokken i buksen eller ha den i lommen mens du triller.
Dersom hånden med klokken hviler på håndtaket til vognen vil den være i ro og ikke registrere skrittene dine.

Velkommen inn hit forresten, og bare for å ha sagt det, det er ikke noe skrittkrav for å være her

:D
Er ikke bestandig jeg klarer det.
De fleste dager ligger jeg et sted mellom 10 og 20.000 skritt.
Jeg SKAL over minst 10.000 hver dag.
Det er for meg en påminnelse på at jeg ALDRI skal tilbake til der jeg var, over 100 kg.
Dager jeg trener, ute og løper, på kvelden er det lett å komme rett over 20.000.
Dager jeg ikke trener er det ikke like lett.
Dersom jeg ligger under 10.000 når kvelden kommer på dager jeg ikke trener har jeg et par turer i nærområder at forskjellige lengder jeg går alt ettersom hvor mye jeg mangler etter at de yngste barna er i seng (mannen er hjemme og passer på).
Lite tips, dersom du bruker klokke til å telle skritt og du er ute og triller en del, heng klokken i buksen eller ha den i lommen mens du triller.
Dersom hånden med klokken hviler på håndtaket til vognen vil den være i ro og ikke registrere skrittene dine.

Velkommen inn hit forresten, og bare for å ha sagt det, det er ikke noe skrittkrav for å være her

Hehe. Jeg elsker skritt :D syntes det er sååååå motiverende. Og nå når jeg er i perm skal jeg søren meg klare å gå! Har kontorjobb til vanlig. Og kan fort ende på 1200skritt når jeg kommer hjem fra jobb. Aldri igjen. Så hva det gjorde med meg..

God ide med klokken!! Jeg har brukt mobilen siden klokken ikke telte. Haha! Rett i lommen med den!!! :D

Jeg har en "tulling" av en mann.
Altså, det er mandag, mandag er dag med treningsfri.
Vel i morges far der fryktelig stille her, eldste spilte, mellomste hadde sovet over hos ei venninne og ikke var kommet hjem enda, og Lille U var veldig opptatt med å bygge togbane.
Jeg kjedet meg så tok en treningsrunde.
Når vi grillet litt senere på dagen spurte mannen hva jeg var kommet opp på med skritt, da var jeg på rundt 22.000.
Svarte og så at det ikke blir så mye mer siden jeg hadde tatt en liten øl, og trener ikke med alkohol i blodet.
Han spøker til bake om at det går jo fort ut, og jeg klarer vel 30.000 i dag, klokken er jo bare 16.
Det var en spøk.....
Men det betyr ikke at jeg ikke tar utfordringen.
Er på 30.154 skritt nå
Hehe, godt jobbet:D

Var på Tusenfryd igår vi:)
Aldri mer på Tusenfryd i pinse med godvær:eek:
Millioner av mennesker overalt, times kø ved de fleste attraksjonene, sure barn, tomt for toalettpapir på doene, 1 times ventetid på pizza:(

Var på Tusenfryd igår vi:)
Aldri mer på Tusenfryd i pinse med godvær:eek:
Millioner av mennesker overalt, times kø ved de fleste attraksjonene, sure barn, tomt for toalettpapir på doene, 1 times ventetid på pizza:(
Med andre ord, vi burde vært glade for at vi ikke dro som vi egentlig hadde planlagt...

Back
Topp